Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Nu ska dressyrprogrammen ändras igen! Till nästa år kommer bla LA:4och MSVB:3 ändras. Vad tycker ni om att SVRF hela tiden ändrar i...
Svar
19
· Visningar
1 382
Senast: Magnum
·
Hoppning Hur många poäng behövs för att gå upp till msv b? Och hur mycket poäng får man per placering alt. felfri start?
Svar
2
· Visningar
893
Senast: enjes
·
Trav ...med en häst som bara har skador o problem hela tiden? Blir så ledsen över att han aldrig kan bli bra nog ens för att träna... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 416
Körning Jag tänkte anmäla mig och Dicke till en tömkörningsklass. Men jag känner mig så dum, trots att jag har hållit på med hästar i snart 30...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: millus
·
Islandshäst Ngn här som håller på med islandshästar och bor i Jönköping? Tränar ngt här? //Therese
Svar
6
· Visningar
1 236
Senast: Dezz
·
C
Distans Hej på er!:) Hur delar man in de olika klasserna i distans? Jag skulle försöka att förklarar på vilken nivå vi är för en ryttare som...
Svar
10
· Visningar
1 444
Senast: zero_3
·
B
Fälttävlan Får man rida på ett sånt bett?? Man får ju ha gummistång med lösring och vanligt bett med fastring. I TR är finns det ingen bild på en...
Svar
13
· Visningar
1 827
Senast: Camomill_
·
Distans Jaha. hur blev det för er? Blev året som planerat? Själv gick det sådär. Nybygget 80 km. helt ok, enligt planen. Vi skulle gå... 2
Svar
34
· Visningar
3 938
Senast: neywaz
·
B
Dressyr min häst har av någon anledning börjat bli lite "slö" i munnen, inte så att hon är hård eller stark i munnen, men hon lyssnar inte...
Svar
8
· Visningar
1 470
Senast: Saigon
·
K
Dressyr Hur är det nu igen, blir man uppklassad ur reg LA på 80 poäng? eller gäller det bara lokal nivå? Har inte TR hemma så kan inte kolla..
Svar
1
· Visningar
697
·
M
Distans Har på nästan alla tävlingar i år märkt att veterinärerna frågar skrivaren om vad hästen hade för puls. Detta tycker jag är lite...
Svar
8
· Visningar
1 504
Senast: Stopek
·
J
Hoppning Hur mycket är en Stübben Rex värd? Jag har en som jag köpte för ca.5 år sedan, helt ny. Den användes av samma ponny under ca. 3 års...
Svar
3
· Visningar
1 347
Senast: Arwyn
·
L
Western Den som kan det här med återförsäljare får förklara en sak för mig: Deuber och Double C är samma sak, men varför kostar sadlarna olika...
Svar
8
· Visningar
2 282
Senast: Ginne
·
T
Övr. Grenar Undrar om aspergerssyndrom räknas som ett handikapp? Jag menar har man rätt att tävla som handikapp ryttare och sådant?All information...
Svar
12
· Visningar
2 580
Senast: Himawari
·
S
Islandshäst Jag behöver verkligen lite hjälp här nu! Imorgon är sista anmälningsdagen för bedömningarna den 22-26 på Strömsholm. Jag har stora... 2
Svar
22
· Visningar
2 363
Senast: ang
·
P
Hoppning hej. Hur gör ni när ni puttsar era ridstövlar och vad annvänder ni er av för produkter? 2
Svar
29
· Visningar
2 552
Senast: SilverStone
·
S
Western Jag äger idag ett halvblod som jag tävlat mkt i hoppning. Har dock intresserat mig mer & mer för western. Har varit & ridit en hel del...
Svar
4
· Visningar
3 749
Senast: cowsense
·
  • Låst
Dressyr Jag har nu beställt ett schumacher pannband från skara hästsport, 4 rader där kristallerna är i storlek 'guld' Dock vet jag inte hur...
Svar
1
· Visningar
804
·
B
Tävling Regeln säger: "Ingen ryckning av man eller svans." Men nu råkar det vara så att min shetlandsvalack varit utlånad och samtidigt fått...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: beautifulmistake
·
G
Dressyr Idag när jag red gick min häst emot tygeltag och hängde sig på bettet. Efter ett tag fick jag nog och gjorde ett lätt ryck med båda... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 263
Senast: Faust_86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V