Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Ja, dom Rubriken lyder, hur ofta tränar ni dressyr ? Detta till er som tävlar dressyr och så :D 2
Svar
21
· Visningar
2 226
Senast: Elisha
·
L
Hoppning Jag har en valack som är startad medelsvår och tävlad och som jag ska tävla medelsvår på, men jag har aldrig tävlat:o är (18år), och jag...
Svar
10
· Visningar
1 131
Senast: boccia
·
W
Fälttävlan Är det detta programet som gäller till msv b på d-ponny? Är det halt i inridningen...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Weeei
·
Trav Travriket Tid: 20:00-21:00 Svensk dokumentärfilm. Alla runt travbanan drömmer om att vinna. Elisabeth hoppas på storvinsten genom... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 666
Senast: FunnyFlyer
·
Fälttävlan Vad får man ha för klädsel i terrängen? Måste man ha vitt i halsen tex? Mvh Natasha
Svar
1
· Visningar
1 044
Senast: weeh_
·
M
Hoppning Undrar om någon kan berätta vad som gäller på ett klubbmästerskap? Behöver ryttare och häst ha licens? Mätintyg? Och är det...
Svar
6
· Visningar
1 744
Senast: SilverStone
·
Övr. Grenar Tänkte bara skvallra och berätta för er som undrat (om nu nån av er har gjort det...) Men den lille i magen har faktiskt titta ut nu...
Svar
12
· Visningar
1 451
Senast: Scorpan
·
Körning Nu har ÄNTLIGEN min efterlängtade sele kommit :bump::bump: Behöver lite hjälp hur sjutton det ska sitta..har ju bara kört med loksele...
Svar
12
· Visningar
1 589
Senast: gadriel
·
L
Körning *Har jag blivit hel tokig :crazy: eller är den verkligen borta*?!? 2
Svar
25
· Visningar
2 239
Senast: Goat lover
·
Dressyr Upplever ni att ni måste rida på annat sätt? Jag funderar på att prova mitt raka svagt böjda igen och undrar lite över funktionen.Det...
Svar
14
· Visningar
2 534
Senast: Centaur
·
Western Tänker framförallt på sadlar då.. Hur många har samma sadel och tränar/rider i skogen med hemma som på tävling? Jag äger bara en...
Svar
13
· Visningar
956
S
Islandshäst Jag undrar om en bomfri sadel är bra om hästen är omusklad. Har hört att hästen ska vara välmusklad innan, men hörde inte mycket mera...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Borboleta
·
M
Fälttävlan Som rubriken, dom flesta hästar tycker det ju e så kul me terrängen! Har ni vanligt (2-3-delat) eller betslar ni upp? 2 3
Svar
52
· Visningar
5 931
Senast: Linker
·
M
Hoppning Hejsan! Ja, nu är det så att jag har gått och blivit intresserad av hoppning, jag som älskar dressyr och uteritter. Men när man rider ut...
Svar
9
· Visningar
2 903
Senast: Raider_
·
N
Övr. Grenar Är det någon som kan förklara varför man målade kapplöpningshästar (tror det kan vara mellan 1600-talet och 1800-talet) i en sk...
Svar
3
· Visningar
1 782
Senast: Annika Källse
·
Hoppning Visst är det väl så att unghästarna upp tom 6 års ålder skall göra 2 felfria rundor både på hinder och tid innan de tillåts sstarta avd A?
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Ramona
·
Körning Efter mycket över talning med mamma fick jag med henne ut till foder hästen och att hon skulle prova på att köra :D I dag har min mor...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: Underbar
·
Dressyr I höst/vinter så ska jag och pålle bege oss ut och träna på att tävla. För att fira att jag är modigast i stan :angel: så tänkte jag...
Svar
9
· Visningar
1 338
Senast: suisyola
·
D
Islandshäst Jag har en häst som kallas Dalla. I år kommer bli första hösten och vintern som jag rider henne ordentligt nästan varje dag. Hon får...
Svar
18
· Visningar
1 321
Senast: AktivaKarin
·
Trav Hur skulle ni ha gjort? Jag väntar hem ett stoföl och hennes mamma till hösten. (Jo, det är fortfarande sommar!) Nu har jag inget annat... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 874
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31