Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har funderat på att raka Gáski nu till vintern. Har kollat på en del rakapparater, men de kostar ju ändåa uppåt 3000kr. Finns det...
Svar
16
· Visningar
1 436
Senast: raggis
·
T
Hoppning Hejsan. Vet inte om det redan finns en tråd om detta men i alla fall så har jag en liten fråga.. Jag tävlar ju i hoppning, och...
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: Tempo_lover
·
M
Fälttävlan Hej! Jag är en tjej som äär 12 år som har ridit i 10 år. gillar när det går fort och älskar att hoppa stoora hinder! Rider gärna ut...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: Madicken_H
·
B
Hoppning Hej, jag har en d-ponny där hemma som jag hoppar lokala tävlingar med. och jag undrar om man får lov att ha lindor eller inte.. Det ända...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Binobus
·
B
Hoppning Hejsan :) Jag ska tävla på lördag (den 11 aug) I hoppning. Jag undrade om man får låv att ha lindor när man hoppar eller... 2
Svar
21
· Visningar
3 759
Senast: Binobus
·
L
Hoppning Hej! En tjej i vårt stall har något som hon kallar för en hoppgraman. Man sätter fast en del i gjorden, lite längre upp sitter en ring... 2
Svar
34
· Visningar
2 534
Senast: gullebarn
·
Dressyr Funderade på ovanstående då jag tänkte ut och tävla med min nya häst som jag vet kan bli VÄLDIGT spänd på nya platser= blir väldigt svår... 2
Svar
32
· Visningar
4 662
Senast: JoCfin
·
D
Hoppning Hej, jag är en tjej om har tävlat hoppning ett tag. Men nu börjar jag bli sugen på att tästa på hunting. Hur går det till egentligen? :)
Svar
1
· Visningar
893
Körning Vi ska sälja en rockard som vi har. Nu är det en dam som vill ha måtten på den. Vart ska jag ta måtten? hur? Tacksam för hjälp
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Nussikan
·
Hoppning Om hästen tvärnitar på sista hindret, så man flyger över hindret och över mållinjen och att hästen sen hoppar hindret själv från...
Svar
17
· Visningar
1 932
Senast: MissOnly
·
M
Trav En gång såg jag på en film på en hemsida som var jätte hemskt.Det var ett travlopp och så några minuter efter dom startade så hände...
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: Min_tinka
·
M
Trav Har ett sto som är nästan klart för kval. Men hon brunstar hela tiden. Snabbjobben uteblir, eftersom hon inte tar i nog. Hon bara lullar...
Svar
11
· Visningar
1 656
Senast: skogersson
·
N
Islandshäst Jag är på jakt efter två träns som ser ut såhär: http://www.agerstaridshop.nu/product_info.php?cPath=76_80&products_id=270...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Naggur
·
S
Trav Grattis Kurt Wijkström. Han ble den heldige eier av hingsten på torsdagsauksjonen. Og stammen da?? Nei, det var ikke noe videre -... 2
Svar
32
· Visningar
3 771
Senast: BitterAss
·
T
Western Jag har nästan aldrig ridit western för utom att jag provat lite smått... Men nu är det så att jag bor jätte nära en NH- och western... 2
Svar
26
· Visningar
3 302
Senast: Ginne
·
K
Distans vilka ska rida i rättvik? jag skulle ridit Rökulla 100, men det blir ju inget så vi får köra norrut istället! lite strul pga att...
Svar
2
· Visningar
1 508
Senast: tsarabians
·
Hoppning Hur ofta vilar era hästar när dom är igångsatta, under tävlings sessongen? 2
Svar
26
· Visningar
1 881
Senast: __karin__
·
Trav Kanske en dum fråga, men det har aldrig varit aktuellt förrän nu :smirk: Får man uppfödarpremien bara för riktiga lopp, eller får man...
Svar
7
· Visningar
1 391
Senast: Gimmie
·
S
Dressyr Hej! jag undrar bara vilka sorts tyglar man får tävla dressyr i? :confused:
Svar
10
· Visningar
1 145
Senast: niardasp
·
M
Hoppning Jag undrar vilka höjder man får starta med en 4-åring. Jag ska kvala till 4-årschampionatet o hade tänkt starta både 1m och 1.10. Men...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: MrG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka