Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Y
Dressyr Jag efterlyser någon som vet vilka avstånd man ska ha mellan hörnet på en 60-metersbana och första bokstaven på långsidan. Jag har...
Svar
4
· Visningar
5 635
Senast: yelly
·
Dressyr Ni som av någon anledning, tillfälligt eller längre tider, har varit tvungna att rida bettlöst (eller ni som känner till såna ekipage) -... 2
Svar
31
· Visningar
2 825
Senast: Anna_
·
Western Tjena hela högen ^^ (oh vad jag saknar gnäggforumet.) En såndär fatalt konstig fråga som bara kan komma från mig.. Men, är det... 2
Svar
28
· Visningar
2 646
Senast: Bewildered
·
Dressyr i morgon kommer sadelutprovaren och jag är riktigt sugen på att inskaffa mig en wintec isabell werth och nu undrar jag om ni tror att...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: sommarminne
·
Fälttävlan Vart har ni köpt era hjämöverdrag nånstans, har kollat lite överallt men hittar inga roliga..har ett svart nu men skulle behöva ha tag...
Svar
13
· Visningar
3 600
Senast: Doremi
·
I
Fälttävlan Har ni noterat att Tågarp har flyttat? :) Nu samma helg som Öveds men då är det iallafall färre som det krockar för. :mad:
Svar
15
· Visningar
1 401
P
Islandshäst :D Jag är så himla lycklig! Har sett över ekonomin för att skaffa isis i höst eller vinter och nu verkar det som att det går, om jag... 2
Svar
34
· Visningar
3 057
Senast: Phillippa
·
Dressyr Haller pa att leta efter en dressyrsadel som ska passa en hast med kort rak rygg. Funderar bla en pa en som heter Euroriding Titan...
Svar
14
· Visningar
2 409
Senast: simpan
·
N
Islandshäst tjena, blir nu tokig för jag kmr för tillfället inte in på sifs hemsida å kan kolla; men vad heter femgång för ungdom? :crazy:
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Norrberge
·
T
Körning har en stor shettis som jag vill köpa ny sele till. håller på och försöker köra in henne(hon är blivit rejält skrämd så det är ingen...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Goat lover
·
N
Dressyr Jag har lite hjärnsläpp just nu.. Vilka 3-delade bett får man tävla på? och vilka får man inte tävla på? Visa bild.:)
Svar
6
· Visningar
937
Senast: c0pyright
·
S
Islandshäst Hej på er alla, jag är ny och hoppas att det finns nån som kan ger mig ett svar på en fråga som ligger tungt på hjärtat. Det finns ett...
Svar
4
· Visningar
2 021
Senast: SillansSindri
·
N
Dressyr Red häromdagen. Ponnyn kändes lite tung, låg fram.. lite stel osv. Ingen höjdare. Skrittade skolorna ca 15 min, försökte lossa lite. Red...
Svar
18
· Visningar
1 396
Senast: Saigon
·
K
Hoppning Jag ska starta för första ggn i en LD och en LC med min d-ponny. LD börjar 09.00 och jag undrar när jag kommer gå banan som jag vet är...
Svar
6
· Visningar
1 247
Senast: Suprize
·
M
Dressyr Ska ner till jämjö och tävla i helgen. bara en lokal men tillsaken.. ja tycker programmen är så himla lika så jag vet inte hur ja ska...
Svar
9
· Visningar
1 086
Senast: M-Meduza
·
W
Hoppning eller rider ni fram tills hästen hoppar och följer med? förändras det kanske efter hur högt man tävlar eller beroende på häst Jag har... 2
Svar
20
· Visningar
2 198
Senast: Rosa1
·
L
Körning ...sadelmakare Oscar Wearn i Eksjö?? Tror han gjorde selar förr. Att jag undrar beror på att jag har en loksele till ponny som jag...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Liiza
·
W
Hoppning tex en vanlig ridskolehäst.. Vet att det är individuellt men ungefär.. Börjar den reagera vid 80 eller 110? Jag är själv ganska osäker...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: linney
·
Islandshäst Jag har själv ingen islandshäst, men undrar över en sak som jag tycker verkar märklig... Min kompis har islandshästar och säger att...
Svar
6
· Visningar
2 345
Senast: Roheryn
·
E
Övr. Grenar Jag håller inte alls på med galopp, men har alltid på avstånd varit intresserad av det. Nu undrar jag om det finns galopp folk/tränare...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: holmaracing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31