Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Trav Dottern, 10 år, vill nu börja köra själv så ett Russ står på önskelistan till nästa år. Givetvis blir det kurser för hennes del, men vad...
Svar
6
· Visningar
1 577
Senast: ameo
·
J
Dressyr Hej! det är så att ja nästan precis köpt häst o vill till att börja med tävla några lätta dressyr tävlingar.. Hur långt kan man tävla...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: Vita_N_6520
·
Körning I mitten av augusti försvinner den häst som gått som sällskap till Big Money Pellini hela sommaren:cry:Hade en liten förhoppning om att... 2
Svar
34
· Visningar
2 293
F
Hoppning Hur bygger man lättast dessa muskler? tack på förhand!:bow: 2
Svar
24
· Visningar
3 054
Senast: LadySara
·
Hoppning vad är det för skillnad på Bates Momentum och flat back? är det "samma" sadel från hästen sätt (alltså om den ena passar så passar...
Svar
12
· Visningar
1 673
Senast: chanell_86
·
F
Fälttävlan Jag kommer att åka, SPÄNNANDE! Vilka mer, hur åker ni och när?:banana:
Svar
9
· Visningar
1 156
Senast: soke
·
M
Islandshäst Ska i helgen och titta på två hästar och vill ta reda på mer om avkommor e. Toti från Gategården och Askur frá Hofstadaseli. Har hört... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 134
Senast: moli
·
E
Distans Jag behöver lite råd ang. resan innan tävling. Hur långt bort ska tävlingen ligga som längst (i mil, enkel resa) för att man ska åka...
Svar
6
· Visningar
1 444
Senast: busigdemon
·
L
Hoppning Ska tävla om drygt en vecka, fick anmäla mig i sista minuten. Det är längesen jag tävlade och när jag kollar på ena klassen jag ska...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: gullebarn
·
M
Hoppning Hej jag har köpt 4 sett med dem och tänkte kolla vad ni tycker innan jag använder dem. Om de är mindre bar kan jag sälja dem i...
Svar
14
· Visningar
1 267
Senast: SweetBriar
·
I
Fälttävlan och anledningar att skjuta problem ifrån oss :o Läs här och fundera på vad som är farligt och inte :idea...
Svar
11
· Visningar
1 303
Senast: Idasagare
·
T
Hoppning hej. jag ska köpa nya hoppskydd till min häst när jag tävlar. vad för sorts skydd tycker ni bäst om? :)
Svar
18
· Visningar
1 312
Senast: horselife
·
F
Körning Hejsan. Vet någon om det finns en bultvagn som är i körskick till salu. det är en Järnhulsvagn som man hade förr. kan hänga på...
Svar
2
· Visningar
1 737
Senast: fluffagget
·
Tävling Ja vad säger ni om det?? Om man stryker sin efteranmälda häst pga yttre omständigheter med en mkt bra förklaring tycker ni att man... 2
Svar
22
· Visningar
2 200
Senast: Lady_S
·
F
Dressyr Lägger gtråden här istället, det är så mycket "utrustning" på andra forumet....Tycker den passar bättre här. Moderator får ta bort den... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 023
Senast: cristobal
·
N
Övr. Grenar Hej! Är det någon som vet var man kan beställa viskas stycken och träningstäcken med träningsfärgerna???? Tacksam för svar...
Svar
4
· Visningar
1 595
Senast: NaddeKarlsson
·
Körning Det är så att jag hittat ett jättefint 6-årigt sto som jag är intresserad av att köpa. Jag håller på med hoppning och hästen hoppar...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: miamia
·
Western Jag ska så småningom köpa en ny häst med inriktning på western! :banana: är det nån här på buke som kan tippsa mig om nån bra hemsida...
Svar
4
· Visningar
7 766
Senast: pyret
·
Dressyr Började fundera lite när jag läste i en tråd där någon fick rådet att driva för att få fram en mer ärlig framåtbjudning.. Vad är en... 2
Svar
27
· Visningar
3 214
Senast: Zephira
·
Hoppning Hej, Ska köpa både nya tränings och tävlingsskydd. Någon som vet om Catago Sport skydden är bra? Någon som vet om Chetaks...
Svar
15
· Visningar
1 033
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka