Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning vad ligger dessa sadlar i för prisklasser? vad håller dem för kvalite´? tacksam för svar!:bump:
Svar
2
· Visningar
1 349
Senast: Elektron
·
Hoppning Snabb fråga: Hur stort avstånd ska man ha mellan hjälphindret och det andra hindret när man löshoppar en C-ponny? Jag vet att det är...
Svar
1
· Visningar
1 077
Senast: mickis_z
·
S
Islandshäst Hejj.. någon som kanske kan ge mig förslag på HUR jag ska banta ner min 22 åriga valack? vill absolut inte att han ska bli för...
Svar
7
· Visningar
1 301
Senast: Stormur
·
L
Islandshäst Hej! Har aldrig tidigare känt behov av att sätta viktboots på våra pållar, men nu när den ena börjar gå bra så funderar jag på att...
Svar
3
· Visningar
2 501
Senast: Gullan86
·
E
Western Skulle vilja hitta något bra ställe där man kan få läsa om träningstips och få lite inspiration. Gärna lite kul läsning om...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Expensive_Hobby
·
Övr. Grenar ska man rida upp för att bli amatörtränare eller hur gör man? ungefär hur mkt kostar en jockey per löp? (konstig formulering, men... 2
Svar
30
· Visningar
2 928
Senast: Texaz
·
K
Western Är det tillåtet att använda levande kalv i Sverige, i ropingklasser?
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: Krims
·
G
Hoppning Ja nu e det såhär att jag inte riktigt har fattat vad det är som behövs för att kvala till Msv på ponny.. Jag vet att man ska ha 5...
Svar
9
· Visningar
1 084
Senast: Gikan
·
S
Fälttävlan Hoppas att det är någon som kan hjälpa en stackars förvirrad hoppryttare, haha :p Jag hade tänkt att prova att tävla fälttävlan med...
Svar
8
· Visningar
5 200
Senast: Supermoose
·
Dressyr Visst är det så att jag får ställa upp på en lokal dressyr tävling med min maxade D- ponny (arab) ? Dessutom... Jag har inte hunnit... 2
Svar
32
· Visningar
2 877
Senast: Belethien
·
L
Dressyr Jag har ridit ryttartest i ett år nu och jag (och flera med mig) tycker att bedömningssystemet borde utvecklas lite. Ibland kan det...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Degree
·
Dressyr Inte för att det går dåligt eller så, har haft jättefina resultat i år. Men jag klarar inte av det psykiskt sätt, jag kan vara... 2
Svar
23
· Visningar
2 252
Senast: pink_angel
·
Körning Ja tror det eller ej men nu ska Underbar börja köra sin pålle Underbar med baksele :smirk: Men jag har ingen aning om hur det ska... 2
Svar
22
· Visningar
2 375
Senast: Underbar
·
V
Trav Skulle vilja veta lite om Lucky po avkommorna.Han var ju så fin själv men jag har aldrig sett eller hört ngt om avkommorna.:confused:
Svar
2
· Visningar
1 570
Senast: vattumannen
·
Övr. Grenar Hur gick de för hästen som gick omkull på upploppet på lunchen idag? Hoppas ryttaren inte gjorde sig illa heller... 2
Svar
31
· Visningar
3 241
Senast: carinah
·
T
Hoppning Jag undrar om man får tävla vilka klasser som helst även om man inte själv äger hästen? Jag har ingen egen häst men vill börja träna för...
Svar
12
· Visningar
1 224
Senast: Raider_
·
F
Fälttävlan Hur funkar det egentligen med att använda oledat tränsbett i ponnyfälttävlans dressyren?` Vet att det inte får vara i metall, men kan...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Faffner
·
S
Körning Jo, jag satt o kollade på lite foton o funderade på lite detaljer positiva som negativa på selar o vagnar osv... börjar med nån bild o...
Svar
15
· Visningar
1 750
Senast: Nussikan
·
Körning Är det någon som har ett träningshuvudlag från Bole? Hur är läderkvaliteten? Jag tycker modellen är väldigt snygg med breda remmar och...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: bigganl
·
Western Hej på er alla! Misstänker att vi är en drös som sitter hemma i ridhusen/ridbanorna och laddar inför Nationals för Quarterhästar... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 119
Senast: Kickis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka