Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Distans Är det någon här som tävlar sina hästar barfota/boots?? Har förstått att det är på framfart i USA.... vad har ni för erfarenheter?
Svar
8
· Visningar
1 522
K
Tävling Gah distriktet som utfärdade mitt gröna kort har semester stängt. Har tappat bort mitt gröna kort, kan jag tävla ändå?
Svar
13
· Visningar
1 578
Senast: Karja
·
K
Fälttävlan Jag är mycket intresserad angående detta. Är det liknande gröna kortet som gäller? och hur långt tid tar det att gå kursen? Tacksam för...
Svar
13
· Visningar
2 240
Senast: corzette
·
P
Dressyr Har ni några tips hur min sits kan förbättras.. rider ständigt utan stigbyglar för att komma ner i sadeln, när jag använder...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Smuldaisy
·
S
Trav Hambletonian Stakes 2007 Från Snazzy [ syrre @ hotmail.com ] Datum 2007-08-01 1. Don't Blink Twice Halvbror till Blur 1.11.6a...
Svar
18
· Visningar
1 875
Senast: solros
·
Fälttävlan Ska köpa begagnade New-skydd med ludd inuti, fram + bakskydd. De är sparsamt annvända. Är 1000 kr ett ok pris tycker ni??
Svar
11
· Visningar
1 599
Senast: Matinee
·
Islandshäst hejsan.. till alla er vars islandshästar har EXTREMT rak rygg.. vilka sadlar använder ni???
Svar
11
· Visningar
1 422
Senast: icca78
·
F
Dressyr Min häst får inte med sig bakdelen i skänkelvikningen, hon flyttar bra med frambenen, men bakdelen, den går åt ett heelt annat...
Svar
6
· Visningar
1 814
Senast: PrinceFair
·
E
Körning Hej! Fick för ett tag sedan köpt den här rockarden för en spottstyver, tänkte jag kunde använda den till inkörning av mitt sto. Som ni...
Svar
8
· Visningar
1 308
Senast: Elviramax
·
S
Körning Vilket bettlöst träns rekomenderas vid körning ? Eller ska man satsa på Hackamore? behöver hjälp ! >_< 2
Svar
20
· Visningar
3 333
Dressyr Letar efter ett par smala tyglar till mitt kandar, krav: inåtvända spännen stolpar inte bredare än 12 mm Var hittar man såna?
Svar
5
· Visningar
885
Senast: Polly_Mulle
·
Dressyr Har någon filmer, bilder och/eller skriftligt förklaring på dessa program? Om man tittar på stallbacken.se så är där en knepig grej i... 2
Svar
37
· Visningar
3 769
Senast: IngelaH
·
Körning Nu är det jag som frågar er bättre vetande igen :o :bow: Någon som vet ungefär vad en inkörningsvagn från Troed Hansson kostar som ny...
Svar
0
· Visningar
2 429
S
Hoppning får man tävla banhoppning (häst) med vanligt tredelat bett?
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Tindiz
·
Hoppning ...hästen att hoppa av rätt?? Ja, jag ska väl vara ärlig och säga att det egentligen inte handlar om hästen utan hunden :angel...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Tindiz
·
W
Western Jag har en nordsvensk westernhäst på foder som har stor potential inom western men tjurar lite ibland :p Vi tränar för en jätteduktig... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 126
Senast: Svanhild
·
Trav Vi brukar så länge som det går träna våra unghästar barfota. Och under den här tiden så verkar vi inte dem alls. Jag brukar läsa en del...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: Carolrita
·
Fälttävlan Hejsan! Jag är lite nyfiken på det här med hunting. Hur går det till, vad behöver man för "kort" (f-kort,gröntkort etc etc). Vad finns...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: kkahlin
·
C
Hoppning Jo det är så att jag ska tävla snart och kollade på proppen,. Det finns 4 klasser, klass 4: 90 cm Clear round klass 3: 90 cm A0+A0...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Carino mi Amor
·
Trav Har funderat ett tag över vilken som är den dyraste avelshingsten i världen. Är det Muscles Yankee eller?
Svar
11
· Visningar
1 868
Senast: tinafinis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka