Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Tävling HEh här kommer jag igen o ska veta en sak om tävling, eftersom ja ska tävla på söndag.. Glömde fråga detta i min förra tråd :) .. Hur...
Svar
8
· Visningar
1 331
Senast: ezackiaface
·
I
Islandshäst Är dem något att ha?:angel: Hur påverkar dem frambensaktionen, uppåt eller framåt? Ni får gärna ge tips på boots som påverkar steget...
Svar
7
· Visningar
2 446
Senast: Svalan
·
J
Hoppning Hejsan! :d Jag undrar om ni har några roliga hoppövningar man kan göra på en häst som inte kan så mycket, som behöver lära sig att...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: xxstasia
·
N
Övr. Grenar Hej! Jag är så förvirrad eller jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Vill hålla på med galopp och så, men jag kommer...
Svar
7
· Visningar
1 218
Senast: NaddeKarlsson
·
B
Hoppning om hästen på en tävling vägrar men hoppar hindret direkt stillastående, utan att backa innan. då räknas det väl inte som en vägran?
Svar
17
· Visningar
1 857
Senast: xipp
·
S
Körning Någon som brukar köra med fölen vid sidan av mamman när ni kör? upplever ni att dom blir lättare att köra in? Och hur gammal är fölet...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: snuttis_linsan
·
Körning Skall få börja premorera på en tidning!:idea: Men jag hitar inget om skolkörning någon stans.. Någon som vet var man kan hitta det :)...
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: Carolus
·
F
Trav Satt och tittade på lite anmälningslistor på travsport.se nu. En häst är anmäld till ett vanligt lopp, ett autolopp, med spårförbehåll...
Svar
10
· Visningar
1 679
Senast: Fnobby
·
Dressyr Vilka märken har dressyrsadlar med djuuuuup sits? Typ så att man blir ''fastlåst''.
Svar
14
· Visningar
1 631
Senast: DeCloe
·
E
Hoppning Ja, rubriken säjer väl allt, har köpt en ny häst då jag vuxit ur min andra, hästen provreds i en märkeslös sadel och jag fick inte med...
Svar
8
· Visningar
1 109
Senast: Equidae
·
S
Western har kollat lite i regelboken man får tävla på ett spedebit och ett halfbreed. vad är det? jag har försökt googla men utan...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: Ginne
·
S
Övr. Grenar jo.. lånade Laura hillenbrands bok, Seabiscuit, för ett tag sedan. den är mkt bra o jag rekommenderar den starkt! Men det var en sak jag...
Svar
6
· Visningar
1 771
Senast: Genberg
·
Tävling Nu behöver jag er hjälp. Men jag behöver den snabbt! Var kan jag köpa TR, snabbt? Ska på läger på måndag och måste ha TR med mig...
Svar
7
· Visningar
900
Senast: Tajger
·
Hoppning Är det inte någon som har en Tolga sadel? Är lite sugen på att ta hem och prova en, så det skulle vara kul att se lite bilder på just...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: turbo_85
·
Dressyr Min pålle, går bättre på kandar än på träns. Han är rätt svår flörtad och har svårt att komma till jobb på tränset, stretar emot rätt...
Svar
9
· Visningar
1 259
Senast: Magnum
·
B
Fälttävlan Eftersom jag bara har deb 2007 i ritning så undrar jag över några saker: 1. Är gal fattningarna mellan två bokstäver? 2. Är...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Idasagare
·
Western Okej en freestyle reining och sådär va men såhär har jag aldrig sett en häst stoppa förut, det är ju faen 15-20 meter :eek...
Svar
12
· Visningar
1 432
S
Fälttävlan vet ej om denna tråd redan finns:angel: :angel: ALLA fälttävlans ekipage här på buke får presentera sig. Vilka klasser ni tävlar...
Svar
11
· Visningar
2 054
Senast: Filippa99
·
L
Hoppning Heeej ! Har man en sånhär marting för att de ska vara snyggt eller gör plattan någon nytta ? :bow: 2
Svar
20
· Visningar
2 171
Senast: Ancor
·
N
Körning Hejsan alla körvänner i Sverige, Vad härliga vagnar ni har, här på Nya Zeeland är körspoten väldigt liten, Det är jätte svårt att få...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: nzhelga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka