Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Tävling Jag har ett sånt där blått kort.. Måste jag uppdatera det varje år? Måste jag göra ngn ändring om jag går från ponny till häst? Vad...
Svar
1
· Visningar
826
Fälttävlan Läste idag på Tfrks hemsida att de har fått så många starter i Debutant klassen att de behöver folk som kan rida dressyren på lördagen... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
9 867
Senast: fio
·
Western Jag ska köpa en ny häst antingen blir det en travare el. en arabkorsning. :rofl: jag vill börja rida Western men om jag hittar en häst...
Svar
6
· Visningar
1 285
Senast: pyret
·
S
  • Låst
Hoppning vilka olika hoppklasser fins det och hur höga e dom?
Svar
1
· Visningar
1 723
Senast: LenaH
·
A
Hoppning Är på jakt efter både snygga tränings- och tävlingsskydd. Har ni några tips, bukare?
Svar
8
· Visningar
957
Senast: Izabel
·
Hoppning Jag skulle vilja inskaffa ett par böcker med tips på bra hoppövningar mm och där man kan hitta någon avståndstabell för alla kategorier...
Svar
10
· Visningar
1 485
Senast: Izabel
·
Trav Vet ett par hästar (ur samma släkte) som har galoppstam i sig längre bak i tiden typ tidigt 80 tal. Hur fick man dessa registrerade i...
Svar
12
· Visningar
1 381
Senast: tinafinis
·
S
Western Detta inlägg är lite "stulet" från en annan tråd med ungefär samma tema:angel: Man disskuterade i inlägget om varför det finns så få...
Svar
7
· Visningar
1 330
Senast: wrangler
·
K
Distans idag kom det efterlängtade protokollet från Dackeritten och unghästbedömningen. Tänkte att vi skulle skvallra lite, och kanske fortsätta...
Svar
11
· Visningar
1 425
Senast: Team J H
·
C
  • Låst
Dressyr Ska köpa mej ett kandar och har då lite funderingar kring kandarstången.. ska det vara med port el utan? Tjock el smalt bett? Vilket ska...
Svar
1
· Visningar
863
Western Jag gjorde en tråd för några dagar sedan där jag frågade hur er livstil var i förhållande till erat westernintresse. Efter att ha läst...
Svar
14
· Visningar
1 371
Senast: lill_sessan
·
K
Distans Efter att ha läst några av inläggen och själv ställt mig frågan varför distansritt inte har "köbildning" till tävlingarna så är det...
Svar
8
· Visningar
1 377
Senast: Mirraya
·
K
Trav Medicinerade ni dem? Har fått (trolig) diagnos på att vår 4 åring har HAFT Borelia. :eek: Ska vila i 3 veckor till (har stått sedan... 2
Svar
28
· Visningar
2 543
Senast: solros
·
J
Hoppning hej . jag har en d-ponny valak som är 10 år och äger ett sto som är 15 år tsm med mina föräldrar. Saken är den att jag hoppar och tävlar...
Svar
3
· Visningar
775
J
Islandshäst Jo det är så att jag rider en islänning, och jag brukar rida i skritt, trav, galopp och tölt. Men jag har fortfarande ingen aning om hur...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: Gauti
·
S
Körning ...Hur sparar man bäst en sån här gammal klenod? Det är en loksele från jag vet inte vad... säkert från när min 95-åriga farfar var... 2
Svar
20
· Visningar
2 522
Senast: fjordinghanna
·
Western Jag är nyfiken på vilka hjälper och hur ni gör vid bakdelsvändning och framdelsvändning? Jag har sett lite olika varianter och kunde...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: rocki
·
Western .....eller är hon bara väldigt envis? Jag tränar nu lite trail hemma och bla. att backa genom ett L. Om jag rider in i hindret och...
Svar
14
· Visningar
1 690
Senast: lakrits
·
M
Islandshäst Hur får jag min 8åring att gå i form i trav? Jag har inga problem att få honom i trav men så fort jag tar lite i tyglarna så lyfter han...
Svar
15
· Visningar
1 745
Senast: Nisses333
·
A
Hoppning Hejsan jag har en häst eller en New forest D-ponny på 7år som helt enkelt är jätte duktig på att hoppa men har ett problem varje gång...
Svar
9
· Visningar
821
Senast: Jardina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka