Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Vad tycker ni om den sadeln? Jag söker en bomlös sadel som komplement til min bomsadel. Om jag förstått det rätt så är Kari Pad mycket...
Svar
3
· Visningar
1 901
Senast: LittleSnillet
·
Trav Apropå att ha travhäst och hästvård..finns det någon mer bukefalist som hamnat i samma sits som jag:confused: Flyttade för några år... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 706
Senast: ÄvenTyra
·
Körning Äntligen är det beställd en ny sele!! Håller på att längta ihjäl mig. Har kört med en gammal smidig loksele men längtat efter en...
Svar
9
· Visningar
1 425
Senast: gadriel
·
Hoppning Jag har upptäckt att jag har ganska långa ben (:D) fast det är inte lika roligt när jag rider, mina ben får knappt plats. Så jag behöver... 2
Svar
28
· Visningar
4 522
Senast: Baroya
·
F
Hoppning Hur tränar ni era hopphästar från marken för att få så starka ryggar som möjligt?
Svar
6
· Visningar
1 171
Senast: whitetrash
·
B
Fälttävlan Hej Jag bara undrar om man får rida med fullcheek bett i dressyren i debutant, ponny. :)
Svar
8
· Visningar
1 548
Senast: Tigerrr
·
Islandshäst Jag köpte ju Kaela som blivit inriden först i år(7 år),importerad till Sverige osv. Hon var ej töltad när jag köpte henne,vilket jag...
Svar
16
· Visningar
2 622
Senast: UllaBeata
·
N
Övr. Grenar Undrar vad ni tycker om detta? Hur märker ni att hästen lägger tungan över bettet?
Svar
8
· Visningar
2 974
Senast: Gill
·
B
Trav Hejsan Tänkte avla med min Varmblodiga travare om ngt år ca 2 kanske bror lite på. och då så gick jag in på atg och kollade vad...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: brosen
·
B
Hoppning :)Heejsan Det är så här, nu på sommaren då det är varmt ute under nätterna, brukar jag låta mina hästar gå ute, dom trivs bäst så...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: Långnos
·
K
Hoppning vilket bett för upp huvet på hästen?
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Långnos
·
U
Islandshäst Hejsan! Har läst på denna sida under många år, från och till. Mest för underhållningens skull då något nytt hästagande inte varit...
Svar
19
· Visningar
1 399
Senast: Yllet
·
Hoppning Var på sadelutprovning idag och har dessa just nu att välja mellan: Jacson Celine (länk till... 2 3
Svar
41
· Visningar
9 544
Senast: CallMeAce
·
E
Hoppning Hur Gör jag för att börja tävla? var kan man skaffa grönt kort till hoppningen?:) skulle bli jätteglad om jag fick svar på dessa frågor! :D
Svar
10
· Visningar
1 238
Senast: Summergirl
·
Hoppning Satt just och slötittade på annonser på blocket. Får se en begagnad kingston hoppsadel till reapriset 4500:- . Hmm den må vara i hur bra...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: prallan
·
Western på forumet? Misstänker starkt att vi "vet" mycket om varandra, eller åtminstone har en åsikt om några. På skoj - eller hur?! 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 381
Senast: Bill
·
Z
Hoppning Jag har fått hand om ett litet sto som ska ridas till innan försäljning. Jag trodde aldrig att jag skulle få henne att hoppa men det... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 038
Senast: Saint
·
L
Hoppning Hej! Vi har en ponny som vi behöver ett nytt bett till i hoppningen. Vi har provat en massa bett och på de flesta skarpare betten...
Svar
4
· Visningar
1 115
Senast: Jeps
·
Western Ibland undrar jag vad alla sysslar med om dagarna, alltså förutom jobb och buke. Vad gör ni idag? Nått hästigt? Nått kul? Efter fika...
Svar
9
· Visningar
1 012
Senast: BonRaiz
·
L
Islandshäst hej! har en liten fundering ang för mycket barbackaridning.. Mitt sto är 15 år, har fått fyra föl. hennes rygg ser numera ut som en... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 933
Senast: Stormur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V