Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag har för mig att man kan hitta propositioner till norska lopp på nätet. Har varit inne på travsport.no men inte hittat något där...
Svar
2
· Visningar
4 440
Senast: Salandge
·
Hoppning har lite funderingar på de! nån som har en susning om vad de kostar på ett ungefär? :confused: Har en Prestige Versallies sadeln har...
Svar
3
· Visningar
1 340
Senast: Lottiz
·
L
Western Hur ska man göra för att lära sig grunderna i western om man inte har råd att lägga pengar på kurser och sånt?? Lite mjukstart /...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: Mithalagos
·
L
Hoppning Min ponny drar gärna i full galopp efter hindrerna. Hon sticker ju inte men kör ner huvudet lite och biter tag i bettet. Någon övning...
Svar
9
· Visningar
2 664
Senast: Långnos
·
H
Dressyr mitt ilandsproblem just nu, ska starta en lb här snart och sitter ev. och funderar på la.n. Dock mitt problem, inridning i galopp...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Goldie
·
R
Hoppning Är det alltid fem och en halv meter mellan det lilla och det "stora" hindret då? Eller ska det vara lite kortare för ponny (islandshäst...
Svar
10
· Visningar
10 864
Senast: Långnos
·
S
Western Läste nyss i gratistidningen "nolltvå" att det skulle vara westerntävlingar i svärdsjö 14-15/7. Det kan väl inte stämma? :crazy: Jag...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Stolpskottet
·
B
Körning Hej! Min shettiskille har växt ur sitt bett, ett tredelat globusbett 8,5 cm. Ska köpa nytt men funderar på om jag kanske ska ha ett...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: åke
·
S
Western i trav och galopp flyttar hon lätt bakdelen till vänster-höger, men i skritt så börjar hon tjura lite, tips? i övergången...
Svar
9
· Visningar
1 177
Senast: Piraja
·
M
  • Låst
Fälttävlan Va har ni för boots när ni hoppar terrängen?. har ni vanliga gummiboots bara?:crazy:
Svar
2
· Visningar
1 385
Senast: LenaH
·
Dressyr jag har varit hos sadelprovare med pollen och han har för tillfället en zaldi classic i storlek 31 som hon tyckte låg bra i storleken...
Svar
14
· Visningar
1 547
Dressyr Sitter med en liten undran, min treåring, sto 75% fullblod har precis fått ny sadel, en Albion Legend K2 wide. Den ligger kalas på henne...
Svar
5
· Visningar
961
F
Tävling Jag har nyss köpt en ponny:love: och då är det ju en del små saker som måste fixas.:angel: Kollade nyss i ponnyns hästpass och där står...
Svar
9
· Visningar
2 124
Senast: WBanna
·
Trav Hådéns har stängt butiken på Solvalla och jag undrar var jag nu ska kunna köpa PG-skor till mina hästar? Jag kan inte köpa dem genom min...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Berin
·
L
Hoppning hur lyder reglerna? när får man börja tävla regionalt???:confused: tack så mkt för alla svar ni ger:love:
Svar
12
· Visningar
878
Senast: MissOnly
·
Hoppning Tänkte nu be er kloka bukare om råd. Jag har blivit så himla rädd för höjder på hinder och jag vet inte varför jag är rädd egentligen...
Svar
13
· Visningar
1 493
B
Hoppning Är det någon som har lite tips på hur man kan träna upp självförtroendet tillsammans med sin häst inom hoppning på lite högre höjder...
Svar
2
· Visningar
774
Hoppning Hur många meter avstånd mellan hindrena i studs ska det vara? c-d-ponny + storhäst. Hur många meter är ett galoppsprång för c-dponny...
Svar
4
· Visningar
1 101
C
Hoppning Hejsan! Hoppade lite grann igår på min häst, inga höjder precis. :p Hans matte är ju dressyrmänniska som tyvärr tycker det är lite... 2
Svar
24
· Visningar
2 281
C
Hoppning Alla jag känner som är hästintresserade säger att studs är bra för att träna hästen i hoppning, men jag undrar hur långt isär hindrerna...
Svar
3
· Visningar
802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III
  • Atletix
Tillbaka