Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Dressyr En kanske dum fråga, men MÅSTE man sitta ner när man tävlar i dressyr?:confused::confused::angel:
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: Fidelity
·
P
Hoppning Ngn som vet var man kan köpa dom? Dom är i typ sammet, lite randigt i tyget... ngn som vet?
Svar
3
· Visningar
1 233
Senast: Cronis
·
B
Hoppning Hej, jag förstår inte alla förkortningar t.ex. i en annons: "tävlad i LA" vad menas med det? Det finns väl LA, LB, LC, LD? vad är...
Svar
14
· Visningar
16 164
Senast: Arwyn
·
W
  • Låst
Fälttävlan ja kollade nyss på fältävlan på tv o säkert7av10 har massa nosgrimmor skarpa bett o sitter o sliter hästen i munnen lr såga! varför gör... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 432
Senast: LenaH
·
Western Den 22 juli ska jag åka iväg på träningstävling med gammeltanten men är riktigt sugen på att ta med bebis också. Tyvärr har vi inte...
Svar
10
· Visningar
1 078
Senast: Sellan
·
Dressyr En fundering: vilka tips har ni att ge för en som inte kan rida med stigbyglar? Jag kan sitta utan stigläder.. länger ut benen och... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 551
Senast: isaaak_
·
A
Hoppning Innan folk halshugger mig, läs först. Min halvblodsdam är av det något starkare slaget om man säger så. Dressyren håller vi på att... 2
Svar
39
· Visningar
3 307
Senast: Ewelina
·
C
Dressyr Hallå. Klurade idag på en sak. Min häst vill gärna ha mig på höger rygghalva när jag rider i vänster varv, vilket resulterar i att... 2 3
Svar
43
· Visningar
6 737
Senast: Curtis
·
  • Låst
Hoppning Ska åka på en "liten" tripp imorgon. Ända från gbg till sundsvall och hade tänkt att kolla lite hästar påvägen.. Är det någon som har...
Svar
4
· Visningar
2 083
·
R
  • Låst
Hoppning Skulle någon kunna förklara för mej vad Barrering är ? Jag har hört så mkt om det men fattar inte vad det är :S Hade bra :D 2
Svar
23
· Visningar
6 674
·
S
Körning hej ja undrar om någon vet om det finns någon körkurs i linköping eller i närheten ja ska börja köra min shettis:)
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Elviramax
·
Hoppning Jag ska sälja min dressyrsadel efter sommaren, då mazarin har musklat om sej. och dressyrsadeln blev utpassad efter hur hon såg ut före... 2 3
Svar
44
· Visningar
8 941
Senast: Mazarinen
·
Fälttävlan I mitt fall handlar det om finland, eftersom att det är så nära dit så har jag insett att det vore en idé att åka över gränsen och...
Svar
3
· Visningar
1 399
Senast: martah
·
S
Trav Vet någon när han ska starta, sitter verkligen och lusläser tidningen för att se när han ska göra sin nästa start men hittar aldrig nåt...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: ghost
·
Hoppning Hej! Har hittat en begagnad Amerigo cc till ett bra pris, funderar på att beställa hem den och prova på hästen, har fått för mig att...
Svar
2
· Visningar
1 728
Senast: M_Q
·
G
Dressyr Heeejsan =) ni som har sånna, kan ni visa bilder både framifrån och på sidan, ja över allt :d Är ni nöjda? dragkedjan bra...
Svar
2
· Visningar
1 147
Senast: Ravishing
·
C
Fälttävlan I proppen står följande: " SM-lagtävlingen är endast öppen för lag med svenska ryttare. De tre bästa placerade lagen i...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Crazymama
·
Islandshäst Då är det snart dags att flytta hästarna till bete. Markägarn är på mig så jag känner inte att jag har något val. Och flytten ger mig...
Svar
10
· Visningar
1 443
F
Western Nja, vad jag vet är väl att det är skonsammare för hästen att ha westernsadel än vanlig engelsk då anläggningsytan är större. Min häst...
Svar
10
· Visningar
2 781
Senast: FiaH
·
W
Fälttävlan Vilket är bäst för en 4-åring som ej är så mkt hoppad varken på bana eller terräng. Åka på en 3-4 dagars kurs eller åka på enstaka...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: Wilden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Ridskoleryttare