Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Hej! Vi ska köpa en skön hoppsadel, helst en flatback som även fungerar bra till markarbetet och som underlättar att sitta rätt. Har...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Chania
·
Trav Någon här som känner till något om denna hingst? Har visst fått fyra föl här förra året. Blir hans avkommor reggade så de får starta...
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: tinafinis
·
L
Hoppning Jo, min häst brukar ofta rusa mot hinderna vilket kan göra att hon hoppar av fel och river. Jag vill inte hålla emot jättemycket just...
Svar
9
· Visningar
1 696
Senast: E-llen
·
L
Fälttävlan Så nu har vi haft storhästen i ett par månader och igår var det dax för syrran och Natte att starta sin första FT. Dom hade inte... 2
Svar
23
· Visningar
2 100
Senast: LillOhlsson
·
K
Fälttävlan Kan det stämma eller är det någon som tror sig veta att någon flyttar sin tävling.
Svar
4
· Visningar
815
Senast: Idasagare
·
R
Trav finns det något bra täckesmärke som har täcken passande bredhalsat kallblod?
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: oki
·
S
  • Låst
Hoppning Tittade på en hopptävling idag (1m tror jag). Satt och mådde konstant illa större delen av tiden. Jag, en dressyrryttare har ingen... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 547
Senast: LenaH
·
Western Vi har ett QH sto som skall föla. Vi har avlat ganska mycket så kunniga är vi. Nu är det så här med detta sto att han har knappt några...
Svar
17
· Visningar
1 128
Senast: åke
·
Fälttävlan Ja som rubiken säger. Skulle väldigt gärna ha lite förslag på betsling till min kära häst i terrängen. Min skrutt är en VÄLDIGT...
Svar
4
· Visningar
1 266
Senast: Minnaa
·
P
Hoppning Min 6-åriga arabflicka är lite speciell att hoppa. För det första har hon nu efter vintern börjat vägra någon gång framför varje hinder... 2
Svar
22
· Visningar
1 776
Senast: _Pandora_
·
Tävling Nu har jag en fråga igen... Om man är på meeting får man då leda hästen i grimma på tävlingsplatsen eller är det träns utanför boxen...
Svar
19
· Visningar
1 952
Senast: Modest
·
Hoppning jag har en D-ponny som jag tävlat hoppning på lokal nivå med. eftersom hon gärna lägger tungan över bettet så ska jag skaffa en...
Svar
8
· Visningar
2 668
Senast: Ek3n
·
Fälttävlan Nån som vet nått om dom terräng skydden? Har aldrig hört talas om dom innan , men dom verkar bra...å inte så jätte dyra.hitta dom på...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Ryttarinna
·
Dressyr Ja förra veckan var jag helt säker på att jag skulle ha en childeric, och det ska jag också, men kom fram till att jag får vänta ett år...
Svar
19
· Visningar
1 289
Senast: Centaur
·
Dressyr Finns det någon sådan? Många yngre ryttare har ju ibland svårt att styra sina armar och ben = överdrivet stora rörelser. Själv är jag ju... 2
Svar
24
· Visningar
3 218
Senast: Totola
·
Körning Om du vann massa penga var skulle du göra (inom körning då) :D Då har fått oberänsat med pengar :) vad köper du :D? Om du köper vagn...
Svar
15
· Visningar
2 278
Senast: Elviramax
·
Trav ..om den blivit dömd till att kvala om för otillräckliga prestationer efter att ha blivit diskad i sin senaste start och redan innan det... 2
Svar
20
· Visningar
2 530
Senast: giffan
·
G
Övr. Grenar Hej, Räcker detta: Hjälm, skyddögon, handskar, ridbyxor,väst, färg jacka, hjälmöverdrag, ridskor. Eller tkr ni jag saknar något isåfall...
Svar
14
· Visningar
2 967
Senast: FlyingIrish
·
J
Hoppning Jag har funderat på att köpa häst (C/D ponny). tänkte satsa på hoppning. men nu till min fråga: vad behöver man för att kunna tävla...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Modest
·
Western Jag vet att det skiljer sig och att westernstorlekarna är mindre. Jag kan ha 16,5-17" på en engelsk sadel. Vilken storlek bör jag ha på...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Sellan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka