Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning Halloj! Jag har ett litet problem. Över hindrerna känns det inte som att jag händer med riktigt. Jag får lätt hög hand och ibland...
Svar
1
· Visningar
855
Körning I morgon ? Ska ditt och titta :) Menar "någon" som ska tävla i Tjölaholm vet inte hur man ändrar :P
Svar
15
· Visningar
1 271
Senast: Elviramax
·
Dressyr Lite nyfiken på dessa sadlar... :) Vad är det som är så bra med Childeric? Vilka hästar passar dom? Är det latex-paneler? Berätta... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 400
Senast: DressyrPower
·
J
Trav Hej jag undrar om nån vet någon länk till typ en hemsida där man kan söka på kallblod i norge:confused:
Svar
2
· Visningar
906
Senast: WizardrY
·
I
Islandshäst Hej! Om jag vill köpa en bra, trafiksäker och snäll islandshäst som jag ej är ute efter att tävla med, vad är då ett lämpligt pris...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: Gauti
·
Dressyr Vad har ni för tips på kandar och bett till Izzy? För någon dag sen så bestämdes det att jag ska fortsätta rida och tävla Izzy istället... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 429
Senast: DressyrPower
·
Western Måste styra upp min utstyrsel :crazy: Tycker att det är jäkligt snyggt med väst o nu undrar jag vad ni tror/tycker om att ha en...
Svar
15
· Visningar
1 184
Senast: LindaSjöblom
·
R
Distans var på första tävling i helgen och hade fått tips av någon att över mål( allså sista gången man paserar mållinjen )trava / galopera...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: Snobben
·
A
Distans En ständigt återkommande fråga när jag träffar mina distanskompisar är VARFÖR ökar inte antalet distansryttare. Den frågan kommer också... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 723
Senast: Litenvit
·
Trav Finns det någon här som säkert vet om det krävs att häst skall vara kvalad (8-mån regeln) för att starta i bygdetrav? KAn inte hita...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: Zandrah
·
Hoppning kom over disse her og må innrømme jeg fikk lyst på den grønne.... rett og slett for å kunne se reaksjonene til folk ;) matches lett...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: smulemor
·
Z
Övr. Grenar Som jockey måste man ligga under en speciell vikt. Jag själv försöker att hålla mig under 50, 50kg är det högsta jag vill gå upp, och...
Svar
14
· Visningar
3 127
Senast: flashlight
·
Distans Hur i hela fridens dar får jag skorna att hålla på hästen. Jag tittade på skorna nu efter Fornaboda och konstaterade att det finns i...
Svar
9
· Visningar
1 362
Senast: GloriaOrion
·
F
Western Vart hittar man dom? Hattarna kryllar det av, men några kepsar syns inte till? :mad: Eller är jag som vanligt ute och letar på fel...
Svar
4
· Visningar
1 769
Senast: Piraja
·
H
Körning Hej! Jag håller på att planera upp höstens aktiviteter för min ponny som är född 2005. Jag vet inte hur ni har gjort, har ni både kört...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Zarro
·
Dressyr Nu är jag ute efter ett nytt pannband! Tror jag åtminstonde :D Det ska vara rätt så brett och ha "pärlemorpärlor" i. Alltså sådanna... 2
Svar
36
· Visningar
3 049
Senast: Cashmir
·
L
Dressyr Alltså, jag kan det inte. Min häst är ju också orutinerad på det men hon kan om ryttaren kan. Har sett min ridinstruktör göra massa...
Svar
6
· Visningar
1 750
Senast: karini
·
Dressyr Vad passar den på för typ av hästar? Hur är deras bomvidder, har en häst som vanligtvis behöver xx-vid, vad tror ni passar i Amerigos... 2
Svar
20
· Visningar
11 380
T
Dressyr Min dressyrkavaj har blivit förstor:D Så nu vill jag ha tips på tävlings kavajer den ska va mörkblå och gärna matchande hjälm till. Ska...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: Tictacto
·
Western Tjolahopp! Några här som ska till Enköping AQHA show? Och om, vilka klasser ska ni vara med i och vilka hästar ska ni ha med er? :bump: 2
Svar
28
· Visningar
2 671
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III