Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Fälttävlan Alla ni som älskar fältävlan ni borde älska point o point . jag lägger in lite vad det står på deras hemsida om det och hoppas det...
Svar
7
· Visningar
1 337
I
Fälttävlan heej! jag tänkte ta fältävlanskortet och undrar var någonstans man kan hitta olika ställen där man kan ta det. Jag bor i Göteborg :banana:
Svar
4
· Visningar
891
Senast: prins_rollo
·
T
Trav Hej, jag funderar på att leasa en trav eller montè häst. Vad ska jag tänka på när jag lånar hästen? Vad ska stå i ev. kontrakt? Vad...
Svar
13
· Visningar
3 220
V
Körning Nån som ska dit och tävla 13-15 juli som har en plats ledig i transporten? Jag undersöker möjligheterna att tävla där, vore superkul...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Vindelkusken
·
J
Hoppning Kommer kombinationerna i LB Lokal eller när kommer dom? Någon som vet??:idea: //Johanna__
Svar
9
· Visningar
1 717
Senast: Ponny1
·
Western och showmanship at halter. Har tänkt ställa upp i träningstävling med stoet i sep:) Funderar då på dessa klasser men vad bör man...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Sellan
·
Fälttävlan Ska rida en förenklad fälttävlan imorgon, kommer garanterar regna, och kom nu att tänka på klädsel :rofl: Kan man ha en vanlig everst...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: mandaaa_
·
R
Western Behövs hästlicence på en häst som endast ska tävla på D-tävling?? Tacksam för snabbt svar :)
Svar
13
· Visningar
932
Senast: reykurboy
·
M
Dressyr Om tex. en mor och dotter har en kat c eller d ponny som båda vill tävla, är det möjligt enligt TR? Dottern (under 18) tävlar...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Waco
·
Western Hej ! Jag undrar lite om de här "hjulsporrarna" . Måste man ha dom i western ? Och vad har de för funktion ? Förklara gärna ! Sen... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 746
Senast: bigganl
·
Hoppning Vad behöver man ha för att få tävla i hoppning? Ska ta grönt kort på fredag, lördag, söndag och sen klarar jag förhoppningsvis provet :D...
Svar
11
· Visningar
1 839
Senast: Matinee
·
Fälttävlan Imorgon kväll, blir det några som kommer?
Svar
7
· Visningar
815
Senast: Crazymama
·
Hoppning Hej! Jag ska anmäla mig själv för första gången till en tävling, men vart hittar man vad det kostar? :confused: Är det samma Hela...
Svar
6
· Visningar
1 447
Senast: Skyman
·
C
Trav Tänkte kolla med er som är mer intresserade av travhästens olika kännetecken, osv. Om jag säger att en unghäst har 2 virvlar i pannan...
Svar
17
· Visningar
2 217
Senast: Svanhild
·
Western Tänkte bara upplysaom att FRSW:s tävling den 14 juli är inställd pga för få anmälningar... Satsar istället på höstens tävling....
Svar
13
· Visningar
931
Senast: ernst
·
Körning Kan ni lägga sidor där man kan köpa bra och billiga selen, ska vara till en ponny. tack!
Svar
2
· Visningar
747
Senast: rock_89
·
E
Hoppning Måste man ha delta på hopptävlingar för ponny eller är det även tillåtet utan? Jag har hört olika så de skulle sitta finte med svar :)
Svar
12
· Visningar
2 846
Senast: TeamWahlund
·
W
Hoppning Vad heter/ vart finns tävlingskalendern för hela året?? Jag sökte på ridsport, men det kanske inte heter tävlingskalender? I så fall...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Olympus
·
M
Dressyr Ja, jag är kanske lite sent ute och antar att det redan diskuterats:angel: men jag har inte tävlat dressyr på ett tag men börjar bli... 2
Svar
24
· Visningar
2 544
Senast: milena-sx
·
Hoppning Har äntligen vart och köpt en ny sadel till Vito. Vi åkte till sandris idag och där tog hon fram 4st olika sadlar som vi skulle prova på...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: Ewelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka