Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
  • Låst
Dressyr hej alla! Undrar en sak: vilka klasser finns det inom dressyr. Vet bara att man börjar med Lätt C:1 eller något sådant. Skulle vilja...
Svar
2
· Visningar
1 749
Senast: kristina88
·
C
Hoppning Hej alla bukare! Jag funderar lite på en sådan men undrar hur den är att rida i, är det någon som har några erfarenheter? Sen undrar... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 123
Senast: Coconut
·
T
Körning Pappa och pojkvän ska bygga en rockard, men vart hittar man t.e.x hjul? Vill ha en lite lättare modell utav rockard och vill ha moped... 2
Svar
22
· Visningar
2 174
Senast: Lozzan
·
  • Låst
Tävling Som bara popade upp ur min skalle så är på kvälls kanten... Måste man ha sadel när man tävlar? Står det i TR att man måste ha sadel... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 079
  • Låst
Dressyr I dressyr (självklart då jag är i dressyr forumet) får man tävla utan stigbyglar och stigläder? Alltså bara ha sadel? Och träns då..;)...
Svar
15
· Visningar
1 312
E
Hoppning Jag är på jakt efter en nu tävlingskavaj och vill mycket gärna ha tips från er bukefaliser :bump: Jag vill ha en som passar till... 2
Svar
34
· Visningar
2 794
Senast: Farao
·
I
Islandshäst Hur gör ni när ni rider dressyr med era islandshästar? Rider ni dem som vilken annan häst som hälst då? Men hur gör ni med tölten och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 599
Senast: Silkisif
·
E
Trav Jag har funderat på att söka jobb hos någon travtränare och undrar om ni har några tips? Nån som jobbar i travstall? :)
Svar
1
· Visningar
1 172
Senast: molle2
·
D
Western Jeg fikk noen svar sist, men nå lurer jeg på mere :o Skal på mitt første stevne om to uker og er allerede veldig nervøs! Jeg har...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Thornbird
·
C
Hoppning Jag har en ponny som jag tävlar hoppning med , Ibland när vi tävlar så blir hon alltför nonchalant ( alltid på räckena ) hon "Lyfter"...
Svar
5
· Visningar
2 408
Senast: elezdam
·
Dressyr Jag har ett "ganska blåblodigt" halvblod, med fullblodsinslag alltså. Det gör att min häst ofta får en trippig, symaskinsaktig...
Svar
16
· Visningar
1 876
Senast: Tulip
·
M
Dressyr hur högt upp tycker ni det är lämpligt att starta en Dressyr ponny som är 5 år gammal ? vet att dom bara får starta L:A som inte...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: nancy
·
Western Jag skulle gå in på RHA:s sida för att ladda ner resultaten från RCH men det går inte att få upp sidan. :crazy: Dummar det sig för er...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Alyssa
·
Z
Hoppning Vad anser ni, att ha en förelder som tränare är ok? Eller är det helt fel? 2
Svar
25
· Visningar
2 049
Senast: Mazarinen
·
H
Distans Sitter här och funderar lite... Hur tror ni en korsning Arab/Achaltekeer skulle bli? Jag har ett Arabsto med ryska & polska blodslinjer... 2
Svar
30
· Visningar
2 839
Körning Vad kör ni med för typ av vagn? Kör själv med en gammal åkvagn som jag renoverat och donat med nu i sommar. Den funkar utmärkt och... 2
Svar
28
· Visningar
3 922
Senast: Nussikan
·
Trav Är det någon som har erfarenhet av Customkopian Master? Jag har en oanvänd sån stående i garaget. Den ser lite "billig" ut, tycker jag...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: cämela
·
Islandshäst Skulle det kunna funka att sätta boots på bakhovarna för att få hästen att inte släpa dem i backen? Hon lyfter alltså bakhovarna för...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: ASKAPLASKA
·
Hoppning Jag skulle vilja beställa dessa från en Svensk sida. Någon som vet om någon har dem?
Svar
13
· Visningar
1 163
Senast: svea08_
·
R
Islandshäst Hej! jag har ett lite prblem med min unghäst som precis fyllt sex år. Han vart inriden på island 6månader och kom hit till svergie...
Svar
14
· Visningar
1 387

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka