Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Hej min häst är 22 år och ett halvblod, hon har haft av gaffelbandet en gång och har fått ett överben men jag undrar ifall det är någon...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: gullebarn
·
B
Hoppning Jag har en C ponny som jag tävlar hoppning på. Hon har alltid gått på bett när jag tävlat henne men alltid varit lite tjaffsig i munnen...
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: Paulsan
·
Trav ja, vilken tid går kvalen i boden idag? :confused:
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: Emmahpemma
·
L
Hoppning om du har en martini dotter eller son, skriv o berätta om psyke, va du gör me hästen o va ni kanske tävlar o så vidare. har pratat me...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Loolia
·
Fälttävlan Är det någon härifrån som ska dit? :idea: Vilken klass ska ni starta? Blir lite förvånad för det är knappt några anmälda dit än... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 394
Senast: Skyfantis
·
F
Hoppning Var nu i helgen och tävlade, och red som vanligt på mitt flippanbett. Hade även varit dagen innan och tävlat med samma bett. Och när jag... 2
Svar
35
· Visningar
2 509
Senast: Fhanny
·
S
Dressyr Har nu bestämt mig för att skaffa en dressyr sadel till mitt varmblods sto för att kunna avancera ltie i dressyren. Så nu kommer min...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: bigganl
·
H
Dressyr Har tidigare postat ett inlägg att jag varit sugen på att avla fram min egna lilla stjärna men har tänkt, att jag bör vänta tills jag är...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: P.G
·
T
Hoppning Hejsan, har köpt en Olympus Club (begagnat) från en tjej. Och jag får den nu i veckan. Hon har inte direkt haft någon sadel innan, bara...
Svar
3
· Visningar
694
Hoppning Nu efterlyser jag bilder på Everest avkommor. Skriv och berätta om dem också, ålder, tävlad, övrig stam, temperament mm.
Svar
2
· Visningar
783
Senast: TITTI
·
Körning Jag ska köpa ny rockard till min shetlandsponny. Vilken ska jag välja? 1. Tidaholms rockard 201 2. Roslagsvagnens comfort 3...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Nussikan
·
Dressyr Jag har ett problem som uppkommer i pressade situationer-främst tävling som jag verkligen behöver ha hjälp med! Min häst är, som...
Svar
10
· Visningar
1 440
Senast: Fiorano
·
Western Nu är jag såld och vill prova på roping, men var finns det träningar??? Har provat att googla men hittar ingenting av färskt datum... 2
Svar
24
· Visningar
1 882
Senast: BonRaiz
·
Western Finns det risk att hamna i tullen om man tar med sadel i bagaget när man flyger hem från USA? Eller är det tullfritt när man tar det med...
Svar
13
· Visningar
1 343
Senast: lillaida
·
S
Western Idag blev första western tävlingen avklarad för min del. Min lilla Cookie var helnipprig pga all hästar (har bara varit 3 som mest i... 2
Svar
21
· Visningar
1 879
Senast: Piraja
·
Fälttävlan Sitter och jobbar med klubbens fälttävlan som går av stapeln om drygt en månad. Jag har nu fixat en del funktionärer och har lyckats...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: midnight surprise
·
F
Western Det finns olika sadlar till olika grenar, men för det mesta så kan jag inte se skillnad på dom :crazy: Finns det någon hemsida...
Svar
7
· Visningar
889
Senast: western_boy
·
C
Dressyr Jag sitter som en kratta! Min häst är väldigt skumpig och fruktansvärt stark! Därför tror jag också att jag lutar mig lite bakåt, för... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 422
Senast: Hera
·
Distans Nu, allihopa, här är dagens skörd av foton! Som vanligt, är det någon som tar illa upp över att vara med på bild så säg till så tas... 2
Svar
26
· Visningar
3 503
Senast: Noteca
·
Dressyr Hur påverkar det hästen att vara överbyggd bak? Hur fungerar det med samlingen samt hur påverkar det hästens förmåga att få bakbenen...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: Kviga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka