Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst När vi lämnade Kaela hos hingsten för ca 1,5 vecka sedan så körde vi enormt fel(resan tog 5h ditvägen)+ att vi hade båda barnen med oss...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: IrpaSnirpa
·
Hoppning Nu har jag äntligen fått tag i en Kentaur Priamos:bump: Passar båda hästarna och mig,vi är supernöjda!!!!!!! Nu blir det nog till att...
Svar
3
· Visningar
1 699
Senast: MoQ
·
R
Hoppning Ska beställa speed air limited edition idag, och är inte helt säker på vilken storlek ännu. Skulle någon kunna vara jätte snäll, o...
Svar
14
· Visningar
1 127
Senast: seavalley
·
Körning Tänkte jag skulle bidra med lite bilder från när jag och Karin tävlade i Vartofta i höstas, nu när jag äntligen fått in dom i datorn... 2
Svar
24
· Visningar
1 829
Senast: Nussikan
·
R
Dressyr Jag rider ett sto just nu som ägarna kanske funderar på att betäcka. Tänkte att jag vill gärna tipsa dem om hingst, eftersom jag så...
Svar
14
· Visningar
1 457
Senast: rostad
·
S
Hoppning Hej! Jag är inte så mkt för att tävla och så, :angel:Så jag undrar om någon kan säga mig vad det är för skilnad mellan LA, LB, LC i...
Svar
4
· Visningar
3 457
Senast: annah0j
·
R
Western Tjenare! Tänkte försöka ta mig till Hammarö 3-5 Augusti... Skall tävla i Roping :D Bara en liten sak... i annonsen står det "Dummy...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: roping-malin
·
G
Övr. Grenar Vad är dom minsta betygen man ska ha i ämnena för att komma in på Jägersro trav och galopp gymnasium?::bow: // Galoppi Louise
Svar
1
· Visningar
821
Senast: lizazaroo
·
F
Hoppning Nu har snörningen lossnat på ena sidan på mina Parlanti:eek: Satt igår och försökte pilla tillbaks de men lyckades inte. Blev rätt så...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Leopold Van StallkvAsten
·
Islandshäst Hittade ingen tråd direkt om denna herrn. Ni som har avkommor efter honom, eller träffat honom personligen. Vad anser ni om...
Svar
14
· Visningar
2 054
Senast: IrpaSnirpa
·
Körning Idag var jag ute och tränade Moa för första gången på flera månader med vagn. Så roligt! Men som alltid har jag massa frågor nu. Vagnen...
Svar
8
· Visningar
1 680
Senast: kolblakkur
·
Distans Hej Jag är en kille på snart 17 år som funderar på att kanske börja med distans. Jag har ingen egen häst ännu men planerar att... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 957
Senast: Belethien
·
M
Fälttävlan Medicard? heter det så? iaf en sån där briska som man måste ha där det st år typ hälsouppgifter eller nåt.. Vart får man tag i en sån...
Svar
4
· Visningar
1 374
Senast: Idasagare
·
Dressyr I LB:0 är det ju förlängd steglängd på långsidorna. Men nu till saken, hur ska ett sådant moment utföras? Jag har en ponny som verkligen...
Svar
8
· Visningar
1 242
Senast: minschamamman
·
F
Hoppning Vilken är snyggast? John Withaker hjälmen ser väldigt elegant ut medans GPA hjälmen ser mer sportig ut, tycker jag . Nu är det så att... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 901
Senast: steve grodat
·
Islandshäst Min Bjór är ju silvergulsvart men fick höra nu på bedömning i Strömsholm att det finns inget som heter så! :crazy: Nej, eftersom inte... 2
Svar
21
· Visningar
2 297
G
Islandshäst Ja, Gauti har lyckats hitta något så fint som KÅDA att rulla sig i :mad: Både halsen och manen är väldigt kladdiga och vet ej hur jag...
Svar
11
· Visningar
1 080
Senast: Gauti
·
Körning Jag har en fd. travare som jag både rider och kör. Vi kör så gott som alltid på grusvägar i skogen. I början var det travhäst, men efter...
Svar
13
· Visningar
1 355
Senast: Oliven
·
H
Körning Har ett halvblod (2 år) som ska köras in och vill satsa på en bra kvalitetssele som jag kan ha nytta av framöver. Vad är det för...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Helan
·
Fälttävlan Hur ser det ut där? Långa avstånd mellan banor osv? Funderar på att åka dit 1 juli men har ingen som kan grooma och då är jag lite... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 168
Senast: Novelette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka