Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Hoppning Har bara en snabb fråga.:angel: Är Klubbhoppning ALLTID Clearround?
Svar
3
· Visningar
857
Senast: _flugan_
·
M
Distans Jag tar hand om en distanshäst nu fram till september och jag vet väl inte mer om distans än att man rider långt och länge..=) Hur...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: springsten
·
E
Hoppning Hur gör ni när ni utbildar era unghästar i hoppning? Har Köpt en 5-åring som är grundriden, och inhoppad lite grann. Hur går man vidare...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Panikie
·
F
Hoppning Ja, som ni ser....hur vanligt är det med en grävd grav(alltså ej matta) i 130 klasser i Sverige? 2
Svar
20
· Visningar
2 001
Senast: trazel
·
Fälttävlan Idag var det Jilly som fick ställa upp och träna lite terräng. Hon tyckte det var riktigt roligt bara hon kom igång lite, först var hon...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Mitrolle
·
Dressyr Jaha, hittade ju en Passier som ligger bra på hästen, ngt för bred ännu men jag har "pallat upp" den fram. Han gillar den verkligen och... 2
Svar
20
· Visningar
1 855
Senast: Marbe507
·
Fälttävlan Jag hängre inte med alls... Men ni är väl några som vet lite mer här inne? Hoppas det går bra :bump:
Svar
13
· Visningar
2 101
Senast: Idasagare
·
W
Western Hej Skulle vilja veta hur man visar sin häst? Antar att det blir bättre om någon prof. gör det....så då undrar jag vidare om det finns...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: kenneth
·
I
Fälttävlan :idea: Läs förbundets skrift till hinderdomare eller varför inte läsa arr-komp ?
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Idasagare
·
S
Övr. Grenar Ja, jag kan ju inte låta bli att lägga upp lite bilder från premiärbesöket på Strömsholm i söndags. Om jag fått namnen om bakfoten får...
Svar
14
· Visningar
1 677
Senast: Rigolette
·
S
Körning Någon som ska till Bollnäs och tävla i slutet av Juli tänkte försöka och åka och titta på nya tävlingsplatsen Silver
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Nora
·
E
Körning Hur många grenar finns det? Dressyr, precision, maraton..? När man tävlar i körning, är det då som typ fälttävlan att man måste delta i...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Nussikan
·
Tävling Har en liten fundering.. Jag tävlar regionalt just nu, och då har jag alla papper jag behöver, hästpass, hästlicens, juniorlicens...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Modest
·
Western Vad får man ha för färg på jeans i en showmanship at halter på D-nivå? Får man ha ljusblåa? Mörkblåa? Eller måste det vara svarta...
Svar
19
· Visningar
1 236
Senast: Sidekick
·
M
Fälttävlan Jag behöver hjälp, snabbt! Den 5 augusti ska pållen och jag vara med på vår första fälttävling, debutant. Anmälningstiden går ut 19/7...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: midnight surprise
·
Z
Hoppning Ska inhandla nya tävlingskläder och schabrak m.m. Och jag skulle behöva hjälp med vart man kan hitta alla grejorna på intrernet...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Qyenn97
·
S
Hoppning Jag behöver lite hjälp. Har precis köpt mej ett stall så Plånboken är tom.:rofl: Så jag skulle höra med er Hur man bygger hinder, Från...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: zoowie
·
J
Hoppning rider en travare som jag hoppat lite grann med då o då. vi rider mest ut och tränar dressyr, då det är det som jag mest brinner för...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: Sacramento_Song
·
Z
Övr. Grenar Vet att jag ställer en massa frågor här, men det är väl va buke är tillför? :P I alla fall så undrar jag om ni som gått BRS har fått...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: lizazaroo
·
Islandshäst En liten fråga bara...Jag har försökt läsa mig till det här med SM-kval. Men man blir ju lite osäker på om man förstått rätt. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 771
Senast: Bara_Jag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka