Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav vad innebär det när det stå Inavelskoefficient (Blodbanken ) och sen siffrorna 9.402 % ?? jag fattar inte redigt det . är det mycket... 2
Svar
37
· Visningar
2 774
Senast: ghost
·
E
Western Vad använder ni för 'ljudkommandon' för skritt, trav, galopp, stopp/halt? Galopp = pussljud, Halt = Whoa, men sen då? :p Att jag har...
Svar
10
· Visningar
1 247
Senast: attempt
·
O
Hoppning kan ja få min foderhäst å tycka d ä kul å hoppa inne? han hoppar jättebra ute..men inne tappar han lixom sugen :(
Svar
9
· Visningar
1 172
S
Western var på första riktiga tävlingen idag. och vi vann Klubbmästerskapet i pleasure! Och det var dessutom klassen med mest startande...
Svar
12
· Visningar
1 173
Senast: _jossan__
·
Dressyr Här i Bolivia rider man på långa tyglar i alla tre gångarter ca 15-20 min innan man kortar upp och "rider ihop" hästen. Kanske har det... 2
Svar
34
· Visningar
3 174
Senast: Molli
·
F
Hoppning Är det någon som vet vart man kan köpa dessa tyglar? är det någon som har dom? och vad kostar dom?
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: pollan
·
Övr. Grenar jag som inte kan någonting om spel på galoppen, kan jag få en snabb genom gång vad man ska titta på? imorgon så springer killens häst...
Svar
9
· Visningar
2 384
Senast: Zizzy
·
Islandshäst Jag har ett antal ovisade ston som jag skulle vilja få bedömda bara på kul för att se om dom är "fina" eller inte. Bara det att jag har...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: Boj
·
H
Hoppning Vad ska man ha för mått på en bank (till stor häst)? Vill kunna hoppa upp+direkt ner åt ena hållet och upp+hinder ovanpå+ner åt andra...
Svar
4
· Visningar
1 648
Senast: lundsbo
·
Fälttävlan Får man ha tredelat bett med Platt mittendel i FT dressyren?
Svar
4
· Visningar
803
Senast: lundsbo
·
L
  • Låst
Distans HEJ! Jag tänkt börja rida distans med min fd travare. Så jag undrar om det är en speciell sadel eller ett speciellt träns man måste ha...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: springsten
·
E
Islandshäst på ridskolan finns bara vanliga platta sadlar så jag måste fråga här. vad blir det för skillnad om man har en sadel med ribbat säte...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: ninapina
·
A
Distans Jag undrar vad ni rekommenderar för tält att ha till vet grinden och var man köper det? Jag har bara en massa sunkiga, billiga vita...
Svar
13
· Visningar
6 243
Senast: wowwhatagirl
·
A
Western För några månader sen var det en tjej som skapade en tråd om en sida hon hittat där de endast säljer showkläder. Det var en liten...
Svar
14
· Visningar
1 384
Senast: Alazan
·
L
Körning Jag skulle vilja köra in min häst och undrar om det finns någon hjälp att få på västkusten? Jag vill inte lämna bort honom utan gärna...
Svar
8
· Visningar
1 144
L
Fälttävlan Japp, någon som ska till Runstens Gård på fälttävlansläger för Ulf Johansson den här sommaren? Kanske särskilt intressant om någon ska... 2
Svar
39
· Visningar
2 896
Senast: kachic
·
Hoppning Jag vill köpa nya tävlings-skydd och har troligtvis bestämmt mig för Veredus, (om ingen nu lyckas övertyga mig om att några andra är... 2
Svar
23
· Visningar
2 519
Senast: zoowie
·
H
Övr. Grenar Travsidan har just nu en väldigt rolig tråd, Klantigheter. Ibland behöver man bli påmind att man inte är den enda klanten i... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
10 344
Senast: supercassie
·
S
Hoppning Finns det billiga sådana? Var isåfall ? Finns det fejkade (alltså inte riktigt fårskinn) ? Jag har kollat på hööks, men om jag ska köpa...
Svar
1
· Visningar
859
Dressyr Hej Är det någon som vet något om Figaro R eller har en avkomma efter honom? Vill veta allt om denna fina hingst. 2
Svar
20
· Visningar
5 382
Senast: rostad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka