Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr är det någon här som rider med magplatta (typ hoppgjord som jag kallar det) med sina dressyrhästar? jag har lagt märke till att min ena...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: __Stilett__
·
Western http://www.youtube.com/watch?v=LMlhLjDk2I8&mode=related&search= Låter den tala för sig själv ;)
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: My Beauty
·
S
Hoppning Löshopapde min d-ponny igår, 2 gången i hela hennes liv som hon hoppade hinder i paddock, Så kom igen nu & kommentera så mkt ni vill... 2
Svar
21
· Visningar
2 127
Senast: My Beauty
·
L
Hoppning vad ska man ha för avstånd på bommarna till en isläning? vill veta både för skritt, trav och galopp. och om man vill ha bommar och...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: lala
·
Hoppning Den 4 Augusti ska jag ut med min häst på hopptävling. Det är höjden 90, 100 cm. Och tävlingen hålls på gräs och man rider fram på gräs...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: Kellog
·
E
Körning Nu ska här skaffas loksele till kallblodet. Har fått erbjudande om att köra några lätta lass med hö åt en fäbodbrukare. Det vore ju...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: kolblakkur
·
D
Hoppning Hejsan, jag tyckte det skulle vara intressant och få se och höra om era avelsston och "vanliga" ston. Kanske ni har bilder på dom och...
Svar
16
· Visningar
5 000
Senast: Concordia
·
Hoppning I en artikel i ridsport där de informerar om nya tips och nya artiklar så skrevs det om bomhållare som man kunde hänga på oljefat. ÄVen...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: mimus
·
Trav Någon som har info om den franska hingsten Uzo Charmeur? Finns det någon sida liknande "blodbanken" för franska hästar där man kan se...
Svar
13
· Visningar
1 040
Senast: Indyhope
·
L
Dressyr Jag ska tävla min medryttarhäst på en lokal dressyrtävling..Och hon har en så fruktansvärt ful nosgrimma på sitt träns... Får man ha ett...
Svar
16
· Visningar
1 846
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Nu har jag fått ersättning från försäkringsbolaget för hoppsadeln men jag kommer antagligen att strunta i att köpa ny hoppsadel och i... 2
Svar
23
· Visningar
1 835
Senast: cactuspower
·
Dressyr ..fast inte en kedja utan i läder. fattar ni vad jag menar? :p undrar vart jag kan hitta en sån!:)
Svar
10
· Visningar
1 077
Senast: amanin
·
Körning Nu har jag efter lång väntan fått min sele! Den är gjord av en kompis till mig som går på tärnsjö sadelmakeriskola - hennes första... 2
Svar
26
· Visningar
2 064
Senast: Goat lover
·
Dressyr Hur är de jämförelsemässigt i kvalite, pris o vad ni tycker om dom? Något annat som ni tycker är skillnad mellan, bättre/sämre? Hur är... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 135
Senast: Victovie
·
Dressyr Nu är det dags för min lilla märr att visa sig på dressyrbanorna, men hur är det nu egentligen, vilka klasser får jag rida med en häst... 2
Svar
34
· Visningar
3 307
Senast: LSandro
·
R
Hoppning Vart kan man köpa dem? plast o bred platta..¨ någon som vet nån sida :angel:
Svar
2
· Visningar
1 374
Senast: Baroya
·
S
Körning Simba i vagnen för andra gången som sagt, lite krångel men mest lathet från hans sida och ingen rädsla. Täckte över tränaren för...
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: Skrållis
·
Western Fick en liten tankeställare idag när jag på kul red ponnyn barbacka med grimma och grimskaft. Tänk om han skulle tycka det var kul med...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: fancyfree
·
H
Körning Vilken färg på sele och huvudlag är snyggast på en mörkbrun häst med vit stjärn/strimbläs och vita ben????
Svar
15
· Visningar
1 137
Senast: Nussikan
·
F
Hoppning Jag ska snart ut på min första "riktiga" hopptävling med min d-ponny, en lokal, LD.:banana: Vilka papper, licenser m.m behöver jag ha...
Svar
4
· Visningar
1 844
Senast: Sofix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka