Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Övr. Grenar Jag har haft oflyt med amatörryttarkarriären så här långt. Första starten fastnade hästen i boxen och blev struken. Andra gången ramlade...
Svar
5
· Visningar
1 287
Senast: NearlyBrainlessAmie
·
E
Fälttävlan Hur stadigt behöver en ponny gå i flt debutant för att få hyfsade poäng?! Ponnyn i fråga har hyfsad gång, men lite svårt att komma ner...
Svar
12
· Visningar
1 450
Senast: hoppeflikkan
·
Körning När vi köpte gården fick vi med en gammal antik vagn som stått i ett av förråden, nu behöver vi platsen och tänkte därför kolla om här...
Svar
8
· Visningar
5 992
Senast: Opartisk
·
Övr. Grenar Hur är det nu, om min häst inte har startat på 12 månader måste hon väl kvala eller har det ändrats? Har för mig att det var ändrat till...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: fleur
·
G
Övr. Grenar När man sköter unga galopphästar mellan 2-4 år är det en stor säkerhetsrisk har jag fått höra. Jag menar dom kan stegra,sparka,träna in...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Annika Källse
·
H
Fälttävlan Här kan man kolla in banan! http://www.chioaachen.de/default_e.asp Ska bli spännande att se :D
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Lady_D
·
Hoppning Läste lite om mätning och tycker det är lite luddigt beskrivet. "Ponny kan mätas från och med det år den fyller ett år. Årsintyg...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: MissOnly
·
A
Distans Vet någon när resultaten från unghästbedömningen på Dackeritten kommer?
Svar
3
· Visningar
896
Senast: a_schuber
·
E
Dressyr 1) Vilket sittben sitter ni på när ni rider ut? 2) Och när ni är i ridhuset har ja läst att typ alla sitter ner när hästens ytter... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 096
Senast: KattisL
·
C
Hoppning Hej! är det någon som har ett telenr till en bra och helst gratis hästadvokat!? väldigt tacksam för all hjälp!
Svar
1
· Visningar
4 039
Senast: nikodemus
·
Hoppning ...Hur fungerar det? Nu kan jag ju förstå att det är olika i olika fall, men rent allmänt har jag lite frågor: Vem blir sponsrad? Är...
Svar
7
· Visningar
2 669
Senast: Kellog
·
T
Hoppning Ska man sälja sin älskade häst för att den inte räcker till så att man då kan köpa en ny som man kan vinna fler tävlingar på?
Svar
19
· Visningar
1 320
Senast: whitetrash
·
M
Islandshäst Min femåriga isis som jag haft i en månad nu har ytterst känsliga bakben. Han var oskodd när jag fick hem honom men han hade varit skodd...
Svar
13
· Visningar
1 439
Senast: superbusan
·
Fälttävlan ...föddes 20.30 igår kväll!!! Tyvärr är jag 80 mil fellokaliserad så har inte sett honom i verkligheten men man blir ju kär i bilderna...
Svar
10
· Visningar
1 239
Senast: sweet_extraa
·
C
Trav finnack säljer ju förbyglar fodrade med vit mjukfodring. men har även sett dessa med annan färg på fodringen, i detta fall såg jag en...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: cämela
·
Dressyr Nu behöver jag lite hjälp här. Det är så att jag ganska nyligt är hemkommen från skåne där jag var på praktik på Tullstorp. En av... 2
Svar
20
· Visningar
2 247
Senast: Tebazz
·
Fälttävlan Vad har ni för hjälm ute i terrängen?
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Stuhr
·
K
Hoppning Hej, min kuse var förra sommarn sjuk i tre månader :cry: Men är nu så bra som han kan bli :), han blir något svulen av Hårdare dressyr...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Kapre
·
Övr. Grenar Som rubriken lyder, finns det något sätt att leta efter hans avkommor i Sverige? Tittar jag på pedigree så är det ju några stycken...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: lizazaroo
·
P
Hoppning Hej, såg en annons som jag funderar lite över. Vackert ädelt sto efter Rocky 770 född 2003 erlagt godkänt ridprov 06 med goda... 2
Svar
27
· Visningar
3 079
Senast: millizen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka