Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Tävling Hejsan, Håller på att plugga inför grönt kort prov. Men vad är det dom tar upp på provet? vad ska man kunna? :bow:
Svar
8
· Visningar
3 498
Senast: Estivuz
·
Hoppning En liten kopia av dressyrutrustnings tråden:angel: som rubriken lyder alltså.. Jag vill ha: ¤ Nya ridbyxor ¤ Chaps+skor i... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 193
Senast: Qyenn97
·
Trav Kan man på något sätt ta reda på vilken storlek hästen ska ha på skorna, utan att behöva prova sig fram med olika skor?
Svar
7
· Visningar
886
Senast: trav
·
Islandshäst Kaela är ju betäcks ju nu,redan flertalet ggr. Hingtägaren säger att det vanligaste är att man har kvar stoet och om hon inte brunstar... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 013
Senast: Spói
·
L
Fälttävlan Så, hur tyckte ni tävlingen var i Baståsen i helgen? Själv tyckte jag det var en relativt bra tävling, blev lite orolig över...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: dreddgirl
·
Trav Jag har möjlighet att bygga en rakbana. Jag undrar vilken storlek på grus som är lämplig att ha? Finns de nån speciell grus som är...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: tuddeomudde
·
A
Fälttävlan Är det någon som vet om det är dressyr programet från 97 eller 07 som gäller den 7 juli på Ljuslingsbacken?
Svar
3
· Visningar
868
Senast: Perny
·
Fälttävlan Satt nyligen och läste en propp för en debutant tävling och insåg viken skillnad det är på olika klubbar vad de tar för avgifter...
Svar
5
· Visningar
1 119
Senast: LitenIsa
·
Trav Vad har ni för erfarenheter av att snedbalansera hästar? Jag fick tipset att sätta en 8 mm sula på vänster fram på en av mina hästar... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 739
Senast: ghost
·
Distans Läste någonstans här att man kan gå in och titta på en lista över distanshästar och deras härstamning. Var hittar man denna lista? När...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: tsarabians
·
Distans Ni som har köpt travare för att just satsa på distans: Röntgade ni benen på dom innan köp? Valde ni medvetet travare för just framtida...
Svar
15
· Visningar
1 690
Senast: perscar
·
Islandshäst Det här med BLUP, det är svårt det! Jag har äntligen satt igång min world Fengur och försöker förstå mig på detta. Min fråga är om och...
Svar
1
· Visningar
1 428
Senast: ang
·
R
Western Är det någon som vet hur det förhåller sig med garantin på begagnade Double C sadlar, följer den sadeln oberoende om den säljs vidare...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: kenneth
·
Dressyr Jag behöver en padd som lyfter upp bakvalvet. Den jag använder (equiline) nu funkar men bossorna på sadeln är bredare än padden, vilket...
Svar
14
· Visningar
1 463
Senast: happy_drink17
·
A
Hoppning Någon som vet om man måste kvala till nationell på ponny? Isf, hur gör man det? :) Mvh Alice
Svar
2
· Visningar
714
Senast: castle_bar
·
Western Är ju helt ny i westerns underbara värld:D Så nu undrar jag om det är samma som i den engelska ridningen att vissa märken passar... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 722
Senast: TinyWiny
·
M
Hoppning Är det Kloster-Schöntal som är Passier nu för tiden? Har nyss köpt en hoppsadel som har det märket. En gammal men den fungerar helt...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: MoQ
·
Dressyr Åh jag är så shopping-sugen...... :angel: Det är skitväder, hästen är inte riktigt fräsch och jag har min ena vecka semester. Som ni...
Svar
19
· Visningar
1 505
Senast: Fidelity
·
W
Övr. Grenar Har ridit ponnygalopp i snart 10 år och har ofta fått kommentaren att jag borde börja som lärling. Jag har perfekt längd och vikt, men...
Svar
5
· Visningar
1 456
Senast: waphine
·
M
Dressyr Följde med sambon till Golfbutiken. Där hittade jag ett par golfhanskar som jag tyckte va så snygga. Tävkte att de här kan nog va sköna...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Kapre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka