Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Hoppning Gärna både från tävling träning osv. Olika typer av hinder kring 110.... Tack! 2
Svar
39
· Visningar
3 807
Senast: TheDot
·
Hoppning Jag efterlyser äldre modell av bomhållare. Finns det såna att köpa? Alltså det är såna där med två metallpinnar som sticks in i hål i...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: månFare
·
T
Hoppning Vad är skillnaden mellan en Lokal och Regional tävling? Har glömt bort det helt :crazy: Ellen
Svar
9
· Visningar
1 088
Senast: Tornado
·
S
Hoppning Om man är 19 år och rider en d-ponny kan man tävla den då samtidigt som en 14 årig tjej tävlar den? Jag vet att man kan klassa upp den... 2
Svar
23
· Visningar
1 700
Z
Övr. Grenar Har någon här tagit med egen häst när ni åkt på praktik? Då menar jag på ett riktigt galoppstall, med proffstränare,osv.. Och då menar...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: NearlyBrainlessAmie
·
I
Övr. Grenar Finns det några här på buke som gör/har gjort voltige. Jag ska ridlärare på ridläger i sommar och där ingår en voltigelektion per läger...
Svar
3
· Visningar
1 423
Senast: pigleton
·
L
Hoppning Tjo! Jag undrar om någon har något bra tips för oss att hoppträna vår ponny på. Hon är klart duktigare i dressyr, än så länge i alla...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: Linas matte
·
C
Hoppning Hejsan. Jag sitter här och kan verkligen inte sluta tänka på vad det är för fel på min häst. För att göra en lång historia kort: Schess... 2
Svar
21
· Visningar
1 715
Senast: CeciliaAndersen
·
F
Hoppning jag ska köpa något av dessa, har bara haft martingal förrut då jag tycker om det,men den gick sönder så jag måste köpa nytt igen. jag...
Svar
7
· Visningar
1 504
Senast: Grinch
·
Islandshäst Har ett vanligt tredelat bett , men så fort man leder honom så viker sig ringarna framåt. Och han tycker att det är obehagligt och...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Astael
·
Islandshäst Tycker du att du blir hindrad i gångartsträningen av andra sadlar än den du har? Har du upplevt att hästens rörelser plötsligt...
Svar
8
· Visningar
1 490
Senast: Thora
·
G
Western Jag är tydligen väldigt benig och har spetsiga sittben, tycker inte att någon w-sadel är skön - undrar vad jag ska hitta på att lägga på...
Svar
13
· Visningar
1 296
Senast: fjordinghanna
·
R
Distans hej är det någon som tog lite bilder på hökensås tävlingen skulle vara roligt att se? vädret blev ju riktigt lyckat och rid vägarna...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Galadriel
·
Körning Någon som ska tävla på Flyinge nästa helg? Eller dit och titta? Jag skulle vara med men måste tyvärr stanna hemma och vara "mammaledig"... 2
Svar
28
· Visningar
1 862
Senast: miamia
·
M
Trav vi funderar på att betäcka vårt varmblod med nån hingst m franskt inslag... Någon som har nån avkomma efter: Fill V Home alone... 2
Svar
22
· Visningar
2 252
Senast: Snazzy_Millie
·
Western Hur vet man om ett bett är tävlingsgodkändt? Jag har förra årets regelbok än så länge och det finns ju några bilder där, men är det...
Svar
12
· Visningar
1 529
Senast: attempt
·
L
  • Låst
Tävling Hej! Kan man tävla utan medlemskort? Har inte fått ngt sådant av klubben ännu och jag ska tävla på fredag. Licensbrickan har jag ej...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Snuffsan
·
S
Hoppning Jag letar efter ett snyggt tävlings schabrak (gärna lite mot hopp) och en matchande luva till, i marinblått för ca 500:- ihop. Någon som...
Svar
18
· Visningar
1 430
Senast: Nate
·
Western Lägger ni hellre pengarna på utrustning eller utbildning? Vi säger att hästen behöver något nytt i utrustningsväg, tex en ny pad...
Svar
17
· Visningar
1 114
Senast: maja_70
·
N
Islandshäst Hur bundna blir ni till de ni köpt häst av? Man ser ibland folk som inleder mångårig vänskap vid hästköp (om det varit lyckat förstås) 2
Svar
27
· Visningar
2 623
Senast: Linisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka