Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav En av mina gamla sköthästar är dräktig med en mycket spännande hingst, och jag är så nyfiken på att se vad fölet får för framtid. Jag...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: ghost
·
R
Distans hej är det någon som vet vart man kan hitta en "lat hund" ? (en sådan så man vet vilken tid man ska hålla på 1 mil vilket tempo det är)...
Svar
2
· Visningar
1 290
Senast: Mirraya
·
U
Distans Hejsan! Jag har funderat ett tag på nu att kanske börja med distans! Men jag vet inte om min häst håller för det? Hon är en...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Macken22
·
K
Western hej hej!!! jag har ett varmblods sto som jag rider western på eller rättare sakt jag vill rida western på. men jag kan inget om denna...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: Ginne
·
G
Dressyr Vad rider dressyrarna här i för hjälmar, ni som nu använder det? Jag är sjukt sugen på en GPA Speed air limited edition (dvs...
Svar
15
· Visningar
3 147
L
Fälttävlan Xela här på buke tränar och tävlar min ponny i hoppning och dressyr vilket har gått bra med tanke på att hon endast ridit honom 1 månad...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: Terja
·
Western Jag undrar lite hur man sköter... Westernsadeln: Kan man putsa den som vanligt eller ska man låta bli att putsa alls? Bootsen...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: lillaida
·
L
Körning Mitt första försök att länka till en video! :crazy: I veckan provade dottern att tömmköra för första gången, visst ser det ovanligt bra...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Goat lover
·
Trav En kompis till mig har blivit erbjuden att köpa en Smokin Yankee-avkomma. Hon ska ha den till skogsmulle-körning. Har läst vissa trådar...
Svar
12
· Visningar
1 189
Senast: Sonic76
·
T
Hoppning Jag rider min häst på ett vanligt tredelat just nu i både dressyren och hoppningen. Han är jättefin i dressyren nu verkligen, lyssnar...
Svar
17
· Visningar
4 236
Senast: Izabel
·
E
Western Hej Jag undrar om någon vet vart man kan få tag på sådana där reptyglar som man använder till bosal? Tack!!!
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Ginne
·
B
Hoppning Jag har ett problem som jag undrar om nån här på buke kanske kan hjäpa mej med. Jag har haft min häst i 5 år. Har nästan under hela...
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: Carroo
·
S
Körning Tränade lite precisionskörning hemma i hagen för första gången idag här kommer lite bilder ... Hade med mig sambons syster i...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: Skrållis
·
Hoppning Har precis köpt en Wintec pro (flatback) och tänkte beställa ett snyggt Mias schabrak. Funderar dock på om jag ska ha allround eller...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: HannaZ
·
Fälttävlan Var har ni köpt er Fälttävlans klocka och vad brukar en sådan ligga på? 2
Svar
20
· Visningar
2 569
Senast: AraSlei
·
S
Tävling Jag har precis köpt en ny ponny av en hästhandlare som impoterat ponnyn från Irland. Idag fick jag hem papprena på hästen och han har...
Svar
3
· Visningar
1 103
Senast: Shannon
·
B
Fälttävlan Jag ska köpa en fälltävlans häst men jag vet inte vad som är lämpligt till tärreng.?!!? Jag skulle vilja veta vad ni har för sorts...
Svar
4
· Visningar
1 255
Senast: AraSlei
·
M
Western Mitt ena arabsto har alltid varit svår och få framåt.När jag rider henne på ridbana är det näst intill omöjligt att få fram henne i...
Svar
17
· Visningar
1 403
Senast: Audi
·
D
  • Låst
Övr. Grenar har en fråga.. var får man tag på galopphästar vars kariär inte blev lyckat. söker en ny fälttävlans häst och de brukar ju passa bra som...
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: Sara87
·
F
Hoppning jag funderar att eventuellt åka och prova ut en equipe sadel till min häst. är det någon som vet om man kan byta in sin gamla sadel som...
Svar
9
· Visningar
2 101
Senast: pomelo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka