Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Dressyr Jag ska köpa ny dressyrsadel, har provat en Jensen, den känns bra. Vet någon något mer ?
Svar
1
· Visningar
846
Senast: fjordtokan
·
G
Distans Tack för en trevlig och välorganiserad tävling! :bow: Jag och Anna hade en bra dag på banan med Zodiac och hans lillebror Skywalker som...
Svar
12
· Visningar
1 546
Senast: CK
·
S
Dressyr Hur får man egentligen till den där snygga ökade traven? Långa stegen, sammarbetet? Alltså för mig är det ofattbart :D Visst, jag har...
Svar
18
· Visningar
2 631
Senast: Persikan
·
A
Körning Den här tråden kanske inte ska ligga här men det såg så tomt ut på "köravel". På gamla bilder kan man se ibland ett föl springa brevid...
Svar
8
· Visningar
1 413
Senast: Skydark
·
P
Övr. Grenar Hej undrar vad som behövs för att starta ponnygalopp? hur ska hästen va och vad är det som krävs egentligen? Har ett new forest sto...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: mamman
·
  • Låst
Trav Provar sätta tråden här istället då jag inte fick några svar på Hästvård Vad ska man fylla i på pappret från CaniLab om man vill...
Svar
9
· Visningar
1 857
Senast: ameo
·
S
Tävling Har precis köpt en ponny:love: och fick då med ponny licensen. På licensen står det ju fortfarande att det är den förra ägaren som äger...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: snoa_rover
·
M
Western Jag började med NH och western för 5 år sedan.Det har lärt mig mycket och jag har fått en helt ny bild av hur hästen fungerar.Jag märkte...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: tyra1
·
Fälttävlan Någon Östgöte som kan upplysa en oinvigd Bästgöte huruvida denna bana är lämplig för vacker 5-årig skimmel som vill ut och lufta sig i...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: Novali01
·
8
Övr. Grenar Frågor: 1. Vad är den lägsta och högsta ålderna på en häst som får tävla? 2. Vart kan man se vart det är tävlingar? 3. Måste...
Svar
14
· Visningar
1 819
Senast: mamman
·
Dressyr Jag är på jakt efter ny kavaj, hjälp mig hitta den jag letar efter! Jag ska nämligen tävla imorgon och jag rotade fram min 3 år gamla...
Svar
6
· Visningar
867
Senast: Giinne
·
P
Hoppning Har en ponny hon är en stickelhårig fux med lite ljusare man.Vad ska hon ha för färg? Vill helst ha "öronhuva" eftersom det dämpar...
Svar
1
· Visningar
611
Senast: månFare
·
Western Någon som vet var jag kan hitta en bra repgrimma till bra pris? Tacksam för tips!
Svar
14
· Visningar
1 624
Senast: bigganl
·
T
Dressyr Fick ett träns gratis för ett tag sedan och har nu länge funderat över vad det är för märke. Har inte sett det tidigare.(Iof är jag...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: taavis
·
Western Någon som tränar centrerad ridning?
Svar
17
· Visningar
1 619
Senast: malumbub
·
Körning jag har inte kört så mycket tidigare men tycker det är roligt o skulle vilja lära mig mer då jag, enligt duktigt körfolk, har två bra...
Svar
9
· Visningar
1 510
Senast: _Elly_
·
E
Övr. Grenar Måtte detta aldrig hända på en svensk galoppbana! Till och med jag, som är både luttrad och ganska oberörd av hästolyckor på nätet...
Svar
8
· Visningar
1 395
Senast: Surprice
·
Dressyr Som rubriken lyder kan man göra det? Fler och fler rider ju redan i vetilations hjälmar (bl.a Brink:p) Men GPA:s Speed Air är kanske... 2
Svar
26
· Visningar
3 133
Senast: Ilion
·
B
Dressyr Vad tror/tycker ni om stammen Royal Diamond- Rubinrot på en dressyrhäst...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Blinkande
·
A
Körning Jag har en shettis på 4 år som jag ska köra in. Har tyvärr ingen som hjälper mig ännu och har inte råd att ta prof.hjälp. Men jag har...
Svar
18
· Visningar
1 619
Senast: Persikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka