Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Skulle vara roligt om någon hade bild på dessa hingstar som ni vill visa. Skulle även vilja se bild på hingsten Maximus!
Svar
5
· Visningar
913
Senast: trissan
·
Hoppning Lösa klossar till hoppsadel som man fäster med kardborre, nån som vet var man kan få tag i det?
Svar
8
· Visningar
1 793
C
Tävling Jag undrar hur en nummerlapp man har på tävling ser ut (bild tack :)), jag undrar också var man får tag på en sådan? Tacksam för svar!
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: Candyheart
·
P
Fälttävlan varför utesluten?? Var & tävlade debutant fälttävlan "majmeetinget"i Gärds. Jag red debutant klass .Hadde en super dag med bra dressyr...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: kachic
·
Hoppning Har varit ute och hoppat ett par tillfällen med min dam nu under juni. Vill veta vad ni tycker går det framåt -bakåt eller står vi...
Svar
8
· Visningar
1 190
S
Fälttävlan Ni som ska hyra boxplatser Har ni fått reda på vart ni står osv.?
Svar
2
· Visningar
828
Senast: sweet_extraa
·
M
  • Låst
Körning Jag har en femårig ponnyhingst hemma för inkörning och i söndags så hände detta: Hingsten var i sin vanliga hage bredvid landsvägen, en...
Svar
18
· Visningar
1 965
Senast: Tulip
·
K
Western Är det lättare att hitta en passande westernsadel än en vanlig engelsk? Det är såhär att hästens nuvarande (engelska) sadel passar inte...
Svar
6
· Visningar
1 542
Senast: bigganl
·
Trav Vet inte om jag är på rätt forum? Moderator, flytta mig isf. Jag har en granne som är snart 80 år han har en jättetrevlig nordsvensk...
Svar
6
· Visningar
1 957
Senast: amalia
·
T
Western Har några frågor till er som vet . Jag har en hingst som jag har tagit hem från usa . Han är dna testad och cem testad . Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 338
Senast: Wild Rein
·
Islandshäst Ingen väg ikring syns det. Efter 10 år hängande i grannstallet så lär dottern bli hästägare. De yttre förutsättningarna finns: Hus... 2
Svar
28
· Visningar
3 188
Senast: IslandsMalin
·
Hoppning Nu behöver jag hjälp! Behöver få tag i en svängd hoppgjord till min herre. Har sett att Equipe och CWD har. Någon som har nån av dessa...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: mellberg
·
S
Dressyr Hey. Jag vill börja tävla LD dressyr eller cleearrounder . Behöver jag licens? nr behöver man? behöver man ha kavakj på Ld dressyr...
Svar
10
· Visningar
963
Senast: siqia
·
Trav Hovis lärde mig idag vad frysmärkningen betyder. Att S'et stod för sverige visste jag, men inte att numret direkt efter stod för...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: solros
·
M
Dressyr vem passar igentligen att rida i en dressyrsadel med djupsits?? har hittat en underbar sadelsom även passar hästen, dock ej provridit...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: bigganl
·
F
Körning Vilka här har en vagn från Jensa (www.jensa.nu)? Är ni nöjda? Är den klumpig/smidig? Tung/lätt? Osv :) Berätta allt och visa gärna bilder! 2
Svar
30
· Visningar
2 651
Senast: Fjunet
·
L
  • Låst
Dressyr Hallojs :bump::banana: Vad ingår i ett FEI dressyrprogram för D-ponny (rörelser och så :P)? Kanske lite konstig fråga, men jag vet inte...
Svar
1
· Visningar
1 675
Senast: Waco
·
T
Western Hej, jag undrar vad det är som avgör om ett westernbett är skarpare än det andra? Funderar på att köpa ett, fast det måste ändå vara...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Sellan
·
Hoppning Funderar på att skaffa en hoppsadel till stoet lite längre fram. Hon är i huvudsak westernhäst men älskar att hoppa! Dessutom är... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 989
Senast: henkko
·
S
Hoppning Ska man betala för att man hoppar en gång till i en Clear round? Alltså hoppar om, typ om man får fel... Jag gjorde det igår och då... 2
Svar
34
· Visningar
2 202
Senast: map
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka