Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Dressyr Var kan man hitta dressyrprogram, kan någon skicka länk eller posta program? Letar efter LC:1 och LC:2 just nu. Tack:bow:
Svar
1
· Visningar
788
Senast: darkness
·
Islandshäst Är det någon som ska dit? :) eller redan är där? Själv åker jag tåg upp med Filippan, som går om ca 1h! Ska bli riktigt skoj, även om ja...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: ang
·
Tävling Om man blir bortlottad från tävling och tackar ja till att vara med på reservlista, är man då skyldig att delta om det blir plats...
Svar
10
· Visningar
1 226
Senast: Magnum
·
Y
Islandshäst Hej Jag har köpt ett träns som var tänkt att ha till min islandsståg. Saken är den att tränset sitter ihop med nosgrimma (remont) min... 2
Svar
20
· Visningar
2 144
Senast: ang
·
J
Hoppning Wintecen lutar bakåt med blått järn. Är bra i bommen men ligger en aning för tätt på manken. Appalosan däremot låg inte ann bakpå med...
Svar
8
· Visningar
809
Senast: Jaba
·
N
Övr. Grenar Foto blixtarna gick i ett runt ledvolten och banan i söndags! Någon som vill dela med sig av några bilder? Eller har länkar till...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: Ninniw
·
F
Western Har ni smyckat ut eller dekorerat om eran egna sadel? Och då menar jag något som ni gjort själv hemma. Själv håller jag på syr sånna...
Svar
7
· Visningar
1 303
Senast: silverperla
·
E
Dressyr Jag sitter nu och funderar lite på om de är värt att köpa en dressyr sadel.. eller om jag ska fortsätta rida i den vanliga allround...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: nancy
·
N
Övr. Grenar Hej alla! skulle vilja veta vart man kan få tag på gymkhana material (stolpar, muggar, tunnor m.m.) och vad det kostar Ha det...
Svar
11
· Visningar
2 592
Senast: Mariee74
·
Dressyr Jag tänker nog prova för att få hästen lite mjukare. Den har idagsläget lite spänningar i nackmuskulaturen o jag känner ju ett... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 208
J
Islandshäst Rubriken säger allt. En bekant till mig sade att hon tror man får tävla på hackamore? stämmer det..? :)
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: Jenny_H_85
·
Körning Hej som rubriken lyder, vilka ska vara med? Själv ska jag starta med min shettis och är redan lite skakig i benen..:crazy: Tänkte...
Svar
12
· Visningar
1 298
Senast: silver
·
R
Distans får man byta träns bett under tävling i den obligatoriska pausen . startar med hackamoor och ev byta till vanligt läder träns med pulla...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: mahlmt
·
M
Trav nu börjar det bli prat på att vi ska ta föl på märra min, fast antagligen inte förrns nästa år men det är ju bra att va ute i god tid :D... 2
Svar
36
· Visningar
2 394
Senast: via
·
P
Tävling Ungefär hur många knoppar brukar det blir för er i hästens man och vad tycker ni är snyggast? Ganska stora knoppar eller små och täta? 2 3
Svar
47
· Visningar
9 279
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Vilka benskydd använder ni till era hoppehästar? Vilka kan ni rekommendera? jag behöver skydd bak som är rätt långa då hästen är lite...
Svar
9
· Visningar
1 046
Senast: Ryttarinna
·
G
Trav Vil et drektig sto oppfatte et nytt sto i hagen som stress? Vi kjøpte et nytt sto i går og har fra før 2 drektige sto. Om vi setter...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: Grethe
·
A
Islandshäst Vad har ni för skor när ni håller på med hästarna, jag ska nämligen uppdatera mig från mina jodphurs och chaps till ett par smidiga...
Svar
10
· Visningar
1 419
Senast: Sammets_rosa
·
Hoppning Någon som har en sådan eller vet vart man kan hitta på nätet? Menar den där det tex står hur många poäng man får om man kommer 2a i en...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: PrinceFair
·
R
Distans är ny på detta med distans. ska på min första tävling om 2 veckor undrar lite om när det står 1 km till puls ska man då skritta för att...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: ringen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka