Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Islandshäst har en ettårig nu vallack, han har rasat i vikt under våren, fått hö och rejält med kraftfoder hela vintern. Han gick som hingst ett tag...
Svar
11
· Visningar
1 570
Senast: Michis
·
B
Fälttävlan slut ... någon som vill berätta hur en 1-dagars fälttävlan går till & gärna när det är över en hel helg oxå :) & om det finns några...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: lundsbo
·
Fälttävlan Vad ingår i den lägsta "riktiga" klassen i fälttävlan för stor häst? Undrar även om det finns någon sorts motsvarighet till...
Svar
1
· Visningar
1 314
Senast: lundsbo
·
T
Hoppning Ja, vad använder du dig av, och vad har du för favoriter som du använder inom Hoppning eller Markarbete? :D Ellen 2 3
Svar
46
· Visningar
6 266
Senast: zoowie
·
Islandshäst Vilka Isabellfärgade alt fuxhingstar med ljus man o svans finns det??:bump: :love: 2 3
Svar
46
· Visningar
6 210
Senast: fettso
·
S
Dressyr vilka typ av pannband får man tävla med nu förtiden? tycker det kommer mer blingbling? får man tävla med det mesta bara det är av läder...
Svar
7
· Visningar
1 063
Senast: lektra
·
B
Hoppning Min tränare tyckte jag skulle börja hoppa lite med min dressyrhäst för att förbättra hans galopp. Behöver lite tips på bra övningar med...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: BancoB
·
Hoppning Är det någon som kan ge tipps på vart man kan köpa ett par tyglar med bra grepp? Har en förmåga av att länga tyglen medans jag rider...
Svar
5
· Visningar
1 146
Senast: The_grinch
·
S
Hoppning Jag funderar på att hoppa studs med min c-ponny. Jag har gjort det innan , fast med tränare och jag vet inte måtten. Hur stora...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: straaawberry
·
Western Jjag red min första Barrel Race tävling/träning idag och både jag och hästen tyckte att det var huuur kul som helst. Jga har kikat... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 512
Senast: CaliforniaSwed
·
L
Hoppning ja kommer ihåg en speciell häst jag såg på annons förra året och ja glömmer aldrg honom1 han hette Atlantic och va såååååå fiin! han va...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Modest
·
A
Islandshäst Finns det någon hingst efter honom här i Sverige el Danmark?
Svar
12
· Visningar
1 832
Senast: Toppur
·
Fälttävlan Är bara lite nyfiken,efetrsom jag inte känner till så många här på buke...vilka av er som tävlar storhäst nu har även tävlat FT på ponny... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 776
Senast: FT_ryttare
·
Z
Hoppning Har idag kollat på SM i Falun ! Helena Persson vann . Peter Eriksson (fick ett pet på sista i omhoppningen...) kom 2a och Heed kom...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Ancor
·
H
Trav Vilken hingst tycker ni skulle passa till Stormproof? Funderar på att ta föl nästa år och behöver lite tips. Hon är 157 cm hög, ganska...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Natasja
·
T
Islandshäst Hur är reglerna gällande Vacciantionen? Om jag går över 12 månaders perioden med 1-2 veckor innebär det att jag måste grundvaccinera... 2
Svar
20
· Visningar
1 883
Senast: Boj
·
Western Nu har jag varit ute och provridit i min nya W-sadel (kändes kul men konstigt :smirk:) men jag ville be om råd för att jag blir inte... 2
Svar
26
· Visningar
2 423
Hoppning Nån som har en bild på en sådan? Jag har blivit rekomenderad att prova en sådan, men har aldrig ens sett en på bild. Hur är de i läder...
Svar
1
· Visningar
986
Senast: ecila
·
M
Hoppning Vad är mildast?? Pelham bett med tungfrihet eller ett kimbelwick (Jaktkandar) med tungfihet??:crazy:
Svar
3
· Visningar
1 567
Senast: ecila
·
Hoppning Jag såg en hjälm på Norrköping horse show som jag tyckte var jätte snygg men nu hittar jag den ingenstans. Den ser ut ungefär som den...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka