Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Western Hjälp! Jag har köpt en svans"påse" (skydd)...var bara tvungen, innan hon vispat sönder svansen helt... Och så för o hålla den ren... 2
Svar
35
· Visningar
3 544
Senast: BonRaiz
·
Fälttävlan Hur är det med det egentligen? Jag tog det 00, red då ponny. Måste jag ta om det nu? Det är´ju bara en liten klisterlapp med ett F på...
Svar
9
· Visningar
910
Senast: Bison
·
Tävling Undar hur det är med hästlicens, något hästen har som betalas och fixas en gång eller något som man gör med ryttarlicensen, betalar ny...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: PrinceFair
·
Dressyr hallå alla, jag är en islandshästmänniska som inte varesej tävlat deressyr eller ridit storhäst på fem år. Jag är en sådan person att...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: PrinceFair
·
A
Western Jag har köpt en bomlös sadel av märket Knights. Har haft en sadelmakare här och prövat ut westernsadlar, men ingen av hennes vanliga... 2
Svar
20
· Visningar
2 619
Senast: attempt
·
A
Islandshäst Bör man göra det på en sexåring, eller kan en gårdsbesiktning visa om det finns anledning att göra en röntgen?
Svar
4
· Visningar
911
Senast: IslandsMalin
·
K
Dressyr ska köpa en ny dressyr sadel till min lilla bebis, nu undrar jag bara om det är ngn som vet vilka sadlar som skulle kunna passa en häst...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Harmonica
·
S
Hoppning Vad är längdavståndet mellan hinder för D-ponny om man kommer i en jämn galopp? :confused: Tacksam för svar. :)
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Sofajjah
·
Hoppning Är dessa sadlar så bra som det verkar när man läser om dom? Verkar ju kunna fås så dom passar vilken häst som helst ju. Och sen att...
Svar
3
· Visningar
984
E
Distans Måste man ha skor runt om när man rider distans?
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: Mirraya
·
Övr. Grenar är någon som ska åka till Tornerspel SM som är den 19 och 20 maj? som är på High chaparral.:banana: 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 661
Senast: merogo
·
T
Western Fick mig en funderare när jag besökte en tävling på en nyinvigd arena i Skåne härom veckan. I samband med några rookie-klasser i... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 700
Senast: white socks
·
F
Körning Jag skäms för att jag är så kass på att bli medlem i föreningar! Tänker alltid att jag ska bli det varje gång i januari, men skjuter...
Svar
7
· Visningar
1 155
Senast: Elviramax
·
Distans Då jag lite smått börjar bli sugen på en ny stjärna, undrar jag vad ni erfarna distansryttare säger om korsningen halvblod/arab? För... 2
Svar
20
· Visningar
3 188
Senast: Habina
·
F
Islandshäst Hej Bland min hästs förfäder finns det flera på mammans sida som har ett registreringsnummer som börjar på ISAB och sen 6 siffror. Är...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Korven
·
L
Fälttävlan Jag ska rida debutantprogrammet från 1997 och där står det att det är valfri nedsittning lättridning. Vad innebär det? Får jag sitta...
Svar
9
· Visningar
1 225
Senast: SweetBriar
·
G
Distans :rofl:Hej hopp! Jag har ett ganska piggt sto som jag är lite intresserad av att börja tävla distans med eftersom det är en tävlingsform...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: Gizoba
·
C
Western En av hästarna som kom hem i Torsdags var AKILAS haflinger Lolla. 9 år gammal och 144 i mkh. Hon är en häst med egen vilja och mkt stark...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: CindyLou
·
T
Hoppning Har en Cliff Barnsby Ngage dressyrsadel (17,5" för mina långa ben och 4 i bommen) och är lite sugen på en hoppsadel. Nån som vet en...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: Tveket
·
D
Övr. Grenar Jag har längtat så länge efter årets Grand National å nu så närmar det sig med stormsteg! Jag tänker nog vara där hela dagen...
Svar
8
· Visningar
1 369
Senast: paragon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka