Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Hoppning Hej , min häst kanel hoppar ju inte i paddock men har ju gjort det, ska jag satsa på en lite Cr eller borde jag träna mera? :p
Svar
10
· Visningar
929
Senast: Dalidah
·
T
Dressyr Är det någon som vet till 100% om det är tillåtet att tävla på d-ringar?? Jag har sprengers nya tredelade med d-ringar och min häst bara...
Svar
8
· Visningar
1 304
Senast: remmis
·
Islandshäst Vad har era avelsston för BLUP? Svala har 111. 2
Svar
25
· Visningar
3 183
Senast: Nicke
·
  • Låst
Trav Tap In har ju lämnat många brunskimmlar, men jag har även stött på svartskimmel. Vad ska stoet ha för färg för att man ska ha en chans...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: ameo
·
F
Hoppning Ja är det ngn som har koll på placeringarna i SM hitills? Finns det ngn sajt?
Svar
4
· Visningar
805
Senast: fnorr
·
Trav Mitt problembarn har blivit en helt ny häst sen jag började rida honom på ett bett som jag tror kallas fälttävlansbett. Han går så...
Svar
9
· Visningar
1 505
Senast: Snabbe
·
E
Tävling Skall köpa TR nu, men det står att de jag skall ha är från 03, 05 och 06, finns det inga nyare då? Eller hur får man med alla ändringar...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: Emelie3
·
L
Övr. Grenar Hej! Jag vill ha lite tips m.m. Jag funderar på att köpa en galopphäst, som ska tränas i galopp men även lite hoppning och dressyr...
Svar
2
· Visningar
1 410
Senast: Ninniw
·
M
Fälttävlan ekipaget har tävlat 140hoppning? har ridit en 90 felfritt för typ tre år sen. ?? tacksam för snabbt svar 2
Svar
20
· Visningar
1 869
Senast: PrinceFair
·
Western Har läst flera trådar där människors sadlar döms ut fullständigt, och undrar då givetvis som ny på den här sidan VAD är det som är...
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: lakrits
·
S
Hoppning var på hopptävling i onsdags och då var det massor av ekipage som hade benlindor. Vissa runt om, vissa bara fram och vissa bara bak. Är...
Svar
12
· Visningar
961
Senast: hopp_o_galopp
·
W
Fälttävlan Vilka är det som får vara med i den Nordiska cupen för ponnyer? Läste att kvalen går i Msv B, så då gäller resultaten från Msv a inte...
Svar
6
· Visningar
781
Senast: Axtelius
·
Körning Ni som kör med era hästar... I skogen eller bara för nöjes skull. Vad har ni för raser på era hästar? Varför valde ni den rasen? 5 6 7
Svar
137
· Visningar
13 106
Senast: Parel
·
K
Trav Har långt till närmaste travshop och började kolla travshopar på nätet. Blev förvånad över de stora prisskillnaderna som finns. Började...
Svar
14
· Visningar
1 785
Senast: tinafinis
·
Körning Är det någon här som någon gång använt eller använder eller hört något om nylon selar ? Fåt nyligen tips på en väldigt fin på... 2
Svar
25
· Visningar
2 651
Islandshäst Har ett Gulsvart sto(står svart i papperna),hennes mamma är isabell och pappan alldeles kolsvart. Om jag då betäcker med en... 2
Svar
22
· Visningar
1 854
Senast: pemblan
·
Z
Hoppning Nu är det dags att köpa ny kavaj. :D Har en ny häst också, och hon är mörkbrun så jag tänkte matcha lite ;) Om ni har några andra...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Sterling
·
Islandshäst Jag har en islandshäst som har haft stora problem med ryggen,nu är han mycket bättre men stelheten sitter kvar lite.Det går jätte bra...
Svar
19
· Visningar
1 845
Senast: SuzanneHunis
·
G
Islandshäst Ja tänkte visa Godi på fölmönstringen i höst men när är den och vart är den?? Någon som bor i västerås eller nära som skall åka å...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Globus
·
A
Trav hur lägger ni upp träningen på era travhästar för att få fram toppformen? har just börjat rida en travare och är inte så insatt än...
Svar
18
· Visningar
4 347
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka