Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Nu kryper jag in i biktbåset och erkänner: Jag har en "skitsele" till min shettis :o Den ska bytas ut och jag vill ha tips på... 2 3
Svar
41
· Visningar
8 357
Senast: Fjunet
·
Körning Hur är det med dom, får man köra på dom (med rockard inte en stor bred vagn alltså) Är så dåligt med ställen här om kring att köra på...
Svar
11
· Visningar
1 321
Senast: fyrahovar
·
Dressyr Någon som har en avkomma av dena hingst? bílder och lite info om den isf?:p
Svar
1
· Visningar
881
Senast: Mish
·
Körning Min kompis har just beställt en ny sele till sitt shetlandssto, istället för skitselen som följde med på köpet. Med selen kommer ett...
Svar
10
· Visningar
1 346
Senast: Shettisar
·
L
Hoppning Visst får man inte ha med kombinationer i L:e-L: d ?? Har glömt ** Kram.
Svar
14
· Visningar
7 942
Senast: Fenestra
·
Western När jag studerat mina quarterföl ute i hagen så ser jag att den yngsta passar när han går. Har inte sett det hos quarter förut o undrar...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: Gordon
·
Hoppning Hur är pikeur kavajerna i storlekarna? Är en Scarlett eller epson som är mest intressant. Dom är väl mest hoppbetonad
Svar
4
· Visningar
3 833
Senast: _Peplis_
·
Hoppning Ska på kurs på måndag-tisdag, vad ska man ha med sig egentligen? Ni kan väl komplettera om jag har glömt något...
Svar
15
· Visningar
1 329
Senast: pink_angel
·
N
Hoppning Är det nån som har samma problem som jag? Jag älskar verkligen att hoppa. Men när det är ganska höga höjder känner jag bara för att...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Ellyne
·
K
Trav För ett år sedan var det lite snack om Racer skon här. En del gillade den och en del inte....Nu har den ju funnits ett tag på marknaden...
Svar
8
· Visningar
1 765
Senast: Indyhope
·
N
Islandshäst Slänger ut en ganska radikal vinkling på gångartstävlingar, där jag tycker mig ha sett en viss skillnad på en vanlig dressyrtävling, där... 2
Svar
35
· Visningar
3 389
Senast: Muninn
·
C
  • Låst
Dressyr Hej! Jag undrar om det är okej att man har lång man (ca ner till bogen) på en kraftig häst när man rider dressyr? Han har väldigt... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 806
Western AKUT HJÄLP, VIKTIGT :angel: Så här, en släkting till mig kommer på besök i helgen från USA. Det blev lite snabbt inplanerat och min...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: Kickis
·
C
Dressyr jag känner mej lite dålig men vad gör man när man rider öppna ??? jag måste få veta lägg gärna ut bilder hur det ser ut!!!!!:bow:
Svar
13
· Visningar
1 522
Senast: ponnie91
·
Dressyr hejsan! har ett litet problem som jag hoppas kunna få lite tips om från er! när jag rider min häst går hon super i galopp och skritt...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: melvin
·
B
Fälttävlan har förnärvarande inget TR tillgängligt men visst måste man fortfarande ha läderstövlar i terrängen??
Svar
17
· Visningar
1 657
F
Dressyr Jag har anmält mig till en dressyrtävling och både framridning och själva tävlingen är på gräs. Har aldrig varit med om det förut. Nu...
Svar
11
· Visningar
1 533
Senast: Woih
·
G
Dressyr När man var liten fick man ju lära sig hur viktigt det var med knäslutet, men det kanske mest var för att uppbåda någon form av stadga...
Svar
11
· Visningar
1 101
Dressyr Jag vill ha: Brunt träns med vitfodrad nosgrimma :d Pikeur byxor i någon ljus färg, typ beige Mina nya stövlar (på väg från... 2
Svar
30
· Visningar
2 358
Senast: lektra
·
S
Islandshäst Hjälp akut!! Fick ett påstående om att islänningar har en annan uppbyggnad i sina ryggar än "vanliga" hästar o vart paff! Araber vet jag...
Svar
3
· Visningar
1 429
Senast: Svanhild
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka