Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Körning Hittade en annons på blocket o vart lite paff över modellen på vagn... kommentarer önskas! http://www.blocket.se/vi/11213016.htm?ca=7_s
Svar
8
· Visningar
1 265
Senast: a_c72
·
E
Körning Vet nån vart man kan kopa hjul för en gammal trilla? Har fått en fin gammal vagn som har fått bytat allt trä, men hjulen är kass!! Har...
Svar
5
· Visningar
1 615
T
Western Funderar på att köpa den här sadeln till min fjordis. Är HELT okunnig när det gäller allt inom western men har nu tänk prova på det. Det...
Svar
12
· Visningar
1 191
Western Ursäkta starten i tråden men måste skriva av mig lite. Fan vad tröttsamt de är att leta beg western sadel. Alla som skriver annonser...
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: Chex
·
D
Dressyr Hur länge brukar ni rida fram era hästar innan ni börjar arbeta dom lite hårdare? Och hur brukar ni rida fram dom? Skulle vara kul med... 2
Svar
20
· Visningar
1 945
Senast: nyponros
·
Western Är på jakt efter ett snyggt westernträns, i mjuuukt o skönt läder, inga vassa kanter mot ansiktet. Gahhh... att det ska vara så svårt...
Svar
3
· Visningar
744
·
U
Western Jag håller på och letar sadel till min nordsvensk. Och det verkar som när sadeln (bommen) blir större så blir även storleken i sitsen...
Svar
8
· Visningar
1 058
·
M
Dressyr Behöver en ny dressyrsadel då hästen har vuxit ur sin morris med 32 i bomvidd. Han är ett lite grövre halvblod med lite manke. Vill ha...
Svar
2
· Visningar
733
U
Western Hur vet man vad man har för storlek i sadel? Vad menas med 15tum etc?
Svar
7
· Visningar
1 657
·
N
Dressyr Jag har fått låna hem en sadel på prov och jag känner mig lite tveksam. Den ligger bra när jag rider och jag trivs med den. Hästen...
Svar
1
· Visningar
725
D
Tävling Hej!! Måste fråga en sak!! Enligt en bekant till mig kan man vid placering byta pris/pokal eller vad man nu kan tänkas få mot att få... 2
Svar
22
· Visningar
1 947
Senast: LECH
·
S
Western Jag läste repotaget i senaste nr av Lycky rider om ett par entusiaster i Värmland som hadde startat en ko kurs med Leif Norberg.Och som...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: SKOGSRÅA
·
Körning Ni som är lyckliga ägare till en sån. VART har ni köpt den? Är den godkänd för tävling i lätt klass och finns det möjlighet att köpa... 2
Svar
30
· Visningar
3 384
Senast: Svanhild
·
Fälttävlan Jag blir tokig! Häromdan satte jag i öronproppar i broddhålen, det skulle ju vara så himla bra! Lika fort som jag satt in dem hade de...
Svar
17
· Visningar
3 318
T
Western Någon som provat & vad tyckte ni? Har för mig att det ej finns godkända ännu i sverige eller? Denna tråden finns även u utrustning men...
Svar
1
· Visningar
2 814
Senast: fancyfree
·
Distans Finns det fler gravida distansryttare just nu? Eller någon som försöker kombinera ammande av bebis och distanstävlande? Jag är gravid...
Svar
10
· Visningar
1 833
Senast: a_schuber
·
Dressyr Vet ni om man får ha en domare som är hoppdomare (överdomare), som överdomare på en lokal dressyr tävling ?
Svar
2
· Visningar
750
Fälttävlan Har precis kollat anmälningarna till Hermanstorp...jag hittade Fio, Nyrelski, Olga-Klara och mig själv...:idea: vilka ska mer dit... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 581
Senast: weeh_
·
Western Inom övriga ridsporten är det ju vanligt med fodervärdar, men jag har aldrig sett att någon sökt fodervärd till en quarter eller paint...
Svar
16
· Visningar
1 422
Senast: Texaz
·
Fälttävlan Någon som har gällande ft-TR och kan svara på om kandarstång med rörliga skänklar (vippkandar) är tillåtet i fälttävlansdressyren...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II