Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Hoppning Kanske finns en sån här tråd redan, men jag undrar vad folk gör med sina rosetter. Sätter ni upp era plaketter också? Själv sparar jag...
Svar
6
· Visningar
1 304
Senast: Tulip
·
D
  • Låst
Fälttävlan Har anmätl mig tilltävlingarna i örebro den 3/6 min första debutant och de pirrar i magen bara jag tänker på den kommande tävlingsdagen...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: Tulip
·
P
Hoppning hejsan jag har en unghäst som är idag 5 år gammal har ridit henne sedan hon var 3 år gammal, började träna henne lite försiktigt på...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Ziima
·
M
Distans Hej, jag hade tänkt att rida 50 km på A9-ritten och skulle anmäla mig idag... men sedan blev jag lite osäker på vilken licens som krävs... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 381
Senast: Sophia_
·
M
Islandshäst Jag har ett litet dilemma... var och tittade på ett par hästar på norra Island i helgen och fastnade för två. Köpte den ena idag men kan...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: Martiniq
·
Fälttävlan Om man hinner upp ryttaren före vid ett hinder (som denne fått stopp på) så ska ju den framförvarande lämna väg. Så långt allt solklart...
Svar
3
· Visningar
880
Dressyr Kan man ha det? rent estetiskt? Har hittat en i lokala ridsportbutiken, en equipage för ca 550kr, inte ljusbeige utan ganska mörk beige.
Svar
12
· Visningar
1 612
Senast: Centaur
·
N
Tävling Jag har en lite dum fråga :o känns pinsamt att fråga men hur anmäler man sig till ett meeting? Ska man fylla i två anmälningsblanketter...
Svar
7
· Visningar
1 076
Trav Varför har man det på hästen? Important hade det innan start för att han var het eller att han skulle hålla sig lugn i lördags. Dom tog...
Svar
17
· Visningar
4 630
Senast: anhe
·
Dressyr Är det någon som vet skillnaden mellan en Frank Baines Capriole och en Frank Baines Exell? Hittar inte Exellen på deras hemsida så kan...
Svar
3
· Visningar
896
Körning Vad har ni för ländervårds medel till era selar? Själv använder jag Stubbens ^^, och smörjer så ofta jag har tid, men funderar på att...
Svar
10
· Visningar
953
Senast: Fjunet
·
Trav ...att hästar inte är maskiner? Tittade på elitloppet hemma på tvn (jag vet det är klart bättre på plats). Jag måste påstå att jag... 2
Svar
22
· Visningar
2 511
Senast: ghost
·
Trav ja på hippos.fi men sen då? Hur hittar jag propparna på deras mystiska sida..? Jag skäms över att behöva fråga, jag snackade...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Emmahpemma
·
S
Körning Ev. så tar jag min häst och flyttar till Spanien för ett tag. Jag vill ju ha så lite packning som möjligt. Vet någon någon bra sida där...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Nussikan
·
Western Ni som har ca 55-56 cm runt huvudet, vad har ni för storlek på hatt? Och vad har ni för hatt?:banana:
Svar
7
· Visningar
2 109
Senast: Cowgirls
·
Trav Finns det någon här mer en jag som ska dit??
Svar
2
· Visningar
888
Senast: YaHilweh
·
T
Western Har någon testat dessa som finns på Hööks? Är lite sugen på att köpa dem.Verkar bra att ha när man tränar på banan :)
Svar
12
· Visningar
1 448
Senast: Wild Rein
·
C
Hoppning Hejsan! jag undrar om det är någon som ska till Tungelsta den 9 juni?! antingen om du ska tävla eller om du kanske ska fotografera! ;)...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Copper
·
Western Såg på att SWR har C-D tävling den 13 oktober, men vart håller de hus egentligen? Det stod ingen plats..
Svar
5
· Visningar
744
Senast: Kickis
·
Hoppning Låter nästan som jag är nybörjare igen :o , men frågan är: Hur tränar man att följa med hästen över hinderna? Jag har tävlat mycket... 2
Svar
25
· Visningar
4 066
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband