Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Övr. Grenar Hej! Jag vet egentligen ingenting om ponnygalopp, men det skulle vara skojj att testa på! Så jag undrar en del saker... - Vad använder...
Svar
2
· Visningar
1 150
Senast: Secretariat
·
Trav Var köper man hjul till ponnysulky? Hela hjulet inte bara ett däck.. En äldre modell ifall det har ngn betydelse.
Svar
1
· Visningar
968
Senast: Konie
·
G
Western Några som ska på WRAS SM i augusti?? :bump:
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: sasucatu
·
E
  • Låst
Tävling Jag har inte chippat min ponny men har hört att det är lag på det.. är det de?? OM inte måste man ha det för att tävla lokal och uppåt?
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Emcelie
·
Övr. Grenar Är färdig med mitt arbete nu, MVG :banana: :bump: Vill bara tacka alla här inne som har ställt upp på intervjuer, lämnat ut bilder och...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: harryhook
·
Trav Hej För något år sedan hittade jag på en travsajt en länk där man kunde gå in och titta på filmer från många, många elitlopp. Tyvärr...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: _Runaway_
·
Hoppning Är dressyrryttare, så jag har inte hopp-TR. Tacksam om någon kunde svara på om en ryttare får starta samma häst två ggr i en och samma...
Svar
7
· Visningar
733
G
Western någon som ska till nyköping den 19-20maj?? d-c tävling!
Svar
10
· Visningar
1 275
Senast: misan1984
·
Hoppning När och var presenteras finalisterna? Vårt distrikt har haft bägge grundomgångarna, men ska det inte bli nån lista över de som får...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: castle_bar
·
A
Distans Ska plugga hela helgen men hittade det här och blev fast: http://www.endurance.net/international/Australia/2007Travels/ Kolla in bla...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: a_schuber
·
Distans Jag skulle vilja framföra ett önskemål till arrangörer gällande tävlingsområden. Det händer att själva tävlingsplatsen inte blir...
Svar
5
· Visningar
1 255
Senast: mahlmt
·
Fälttävlan Finns massa trådar om skydd jag vet,...Men någon som har tips på några bra billiga skydd att ha i terrängen på frambenen?? Har bra skydd...
Svar
5
· Visningar
915
Senast: norpan85
·
Z
Distans Hej på er, Tänkte höra om det är någon av er aktiva distansryttare som använder sig av säkerhetsväst när ni rider? Hur fungerar det...
Svar
11
· Visningar
1 633
Senast: Lennug
·
Western Måste skaffa ny sadel åt pållan då hon växt ur sin. Men vad är eg bra märken på sadlar? Vill ju ha en i bra kvalite som kommer hålla...
Svar
18
· Visningar
3 265
Senast: Ginne
·
Körning Istället för att förstöra den andra tråden så startar jag en ny.. Seriöst alltså.. SÄKERHETEN är A och O -92 va jag med om min... 2
Svar
20
· Visningar
2 179
Senast: Aatos
·
S
Hoppning Jag har nu letat ett tag efter ett antal clear rounder som jag kan vara med på, men undrar vad man ska ha för vaccinationsintyg...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: straaawberry
·
Western Kolla in denna film/sång!!!:love: http://www.youtube.com/watch?v=eeFRryUNBhw&mode=related&search= Drabbades av rysningar och...
Svar
11
· Visningar
1 308
Senast: Eriica
·
Western Jag ska ev. vara med i en reining beginner klass, är det mönster 11 och uppåt som kan komma på tävlingen då?
Svar
2
· Visningar
762
Senast: attempt
·
Tävling Jag vet inte om jag lagt tråden fel, men då får nån flytta den. Det är så att min hästs pass luktar kattpiss. Ja, det riktigt stinker...
Svar
12
· Visningar
1 197
Senast: Arwyn
·
M
Dressyr :D Jag ska på mitt första meeting! Dag 1 LC:2 LB:3 Dag 2 LA:1 (kval) LA:4 (kval) Dag 3 LA:4 (final) LA:4 (tröstfinal)...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka