Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Dressyr Hur rider ni ökningarna? Steg för steg. Och hur sitter ni? Jag tycker att det är svårt. Nu menar jag inte längning bara, utan en bra ökning. 2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 539
Senast: mimus
·
Western I söndags hade vi en träningstävling i stall algutsgården. Det var en väldigt fin dag med solsken, glada ryttare, duktiga hästar och bra...
Svar
10
· Visningar
1 720
Senast: kulirez
·
M
  • Låst
Tävling jag vill veta om ja får tävla c-ponny i ungponny klasser t den är 6 år?? Jag är överårig. eller får man bara tävla utom tävlan? d kan ju...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: cardett
·
Fälttävlan får man tävla dressyr på ponny med raktbett? fälltävlans program alltså.:confused: 2
Svar
23
· Visningar
2 101
Senast: 80-tals rookie
·
M
Islandshäst Jag må vara dum i huvudet, men hur räknar man ut totalpoängen om man till exempel bedömer exteriört, tar man alla åtta siffror och delar...
Svar
11
· Visningar
1 258
Senast: MsQueen
·
C
Körning Har letat och letat utan att finna det jag söker. Letar efter en nsv brukshäst för all sorts körning, men det verkar inte finnas så...
Svar
15
· Visningar
3 372
Senast: humlanotrocadero
·
C
Svar
18
· Visningar
1 492
Senast: cariii
·
Dressyr Jag och min ponny var ute och tävlade inte allt för länge sedan. Då red han sin första tävling (förutom klubbtävlingarna) och blev... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 698
Senast: rostad
·
A
Körning Jag är säkert jätteseg nu, men hur fasen fäster man bakselen på globusrockarden? det finns ju inga öglor på skaklarna förutom dem man...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Nussikan
·
Western Med svar på dom flesta frågor och bilder på det mesta! (t o m hur man vrider fendrarna med hjälp av en kvast :smirk: )...
Svar
3
· Visningar
800
S
Övr. Grenar En pyyytteliten bildtråd, som blir min sista, i framtiden lägger jag ut på min hemsida. Vill ngn ha länk, så PM:a mig :)...
Svar
7
· Visningar
1 303
Senast: Annika Källse
·
Western Hon har galopperat förut men jag har inte fått det på film förut. Ponnyn är lite lat och lägger av efter ett varv. Stolt mamma:love...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Sellan
·
Western Undrar hur hemmablind jag är och är beredd på halshuggning...Vad bör förbättras på denna häst? 2
Svar
34
· Visningar
2 118
Senast: tirnanog
·
W
Distans skulle denna komb kunna funka ute på banan tror ni?
Svar
16
· Visningar
1 929
Senast: Wanilj
·
Hoppning Den 6 Juni ska jag tävla för första gången i mitt liv. Är livrädd, men samtidigt upprymd. :) Eftersom jag aldrig egentligen varit på...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: Olympus
·
J
Hoppning Jag ska skapa ett kortare diagram om hur man avancerar från klubbtävling till elitnivå. Jag blir galen då jag har letat och letat på...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: MissOnly
·
Western Vad ska man välja, finns det criollohingstar i Sverige? Jag har inte bestämt om hon ska säljas eller betäckas, men något blir det nog...
Svar
11
· Visningar
1 565
Senast: Karin_88
·
Fälttävlan Vilka ska dit o hoppa nu till helgen?
Svar
5
· Visningar
989
Senast: _Peplis_
·
L
Övr. Grenar vad är lämplig vikt om man ska rida ett väldigt smäcker fullblod på ca 160cm? varför anser ni det?
Svar
5
· Visningar
1 955
Senast: Messy
·
M
Western Ja var sjutton hittar man det? Jag hittar inte någonting någonstans på Internet. (I Sverige) Jag har ett jättefint mörkbrunt rundsytt...
Svar
5
· Visningar
1 514
Senast: Cita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka