Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling När måste hästen vara chippad? Får man tävla lokal utan? Måste man ha hästlicens för lokal? Om man chippar, finns det någon slags...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: Eldfuxen
·
Dressyr Får en häst starta samma klass med två olika ryttare? 2
Svar
37
· Visningar
2 229
Senast: Magnum
·
L
Fälttävlan Någon som vet om 90-klassen i åkerbo är öppen eller bara för de som rider allsvenskan?:confused:
Svar
13
· Visningar
1 336
Fälttävlan Insåg just att den här nog borde flyga till fälttävlansgnägg istället vill någon flytta den? Ja precis Mariestad, vilka ska dit... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 194
Senast: quigley
·
Hoppning vet inte om det hör hemma här, men iaf.. är det någon som har en ponny från Holland e: Jasper? (ee:Young Winesome's Adrian...
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: Modest
·
Distans Sitter och ser över min planerade tävlingssäsong och funderar på om det är för tätt eller om det kan fungera ändå..? Började med...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: Mirraya
·
  • Låst
Dressyr Vilka rörelser ska en häst kunna för att anses vara utbildad lätt B i dressyr?
Svar
19
· Visningar
1 606
Senast: PrinceFair
·
V
Körning Jag är i ganska akut behov av en pisk och vill givetvis ha en från Piskmakaren i Lund :) Jag vet bara inte HUR jag ska få tag i en...
Svar
7
· Visningar
4 146
Senast: Vindelkusken
·
R
  • Låst
Western Ja, hur spänner man sadelgjorden på en westernsadel? :crazy: Någon som kan visa en bild eller en j*vligt bra förklaring? Haha! :D
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: fancyfree
·
T
Hoppning Tyvärr gick en så fin hingst bort så ung:(!! I December som säkert många vet gick Coriall 1100 bort pga av olycka en Flyinge hingst som...
Svar
9
· Visningar
2 690
Senast: kvasthulda
·
A
Distans Kolla in http://www.enduranceworldonline.com/logix/Magazine/2007/4/EWOL.aspx :bow: :bow: :bow:
Svar
1
· Visningar
1 698
Senast: Cleese
·
F
Dressyr Nån som vet nåt...
Svar
3
· Visningar
1 328
Senast: rostad
·
Dressyr Kan man det? och vart isåfall? tack på förhand!
Svar
4
· Visningar
728
Senast: tinna
·
M
Islandshäst Hej, Undrar vad ni skulle gissa på är trolig storlek på flug/exem-täcke till ett medelstort (138 i mkh, medelgrov, ej tjock)...
Svar
5
· Visningar
1 211
Senast: moldie
·
Dressyr Kort fråga: Åt vilket håll ska hästen vara ställd i en framdelsvändning? Alltså ska den vara ställd i rörelseriktningen eller ifrån...
Svar
19
· Visningar
1 641
Senast: Araminta
·
Western Jag har fått i uppgift av min handledare att ta reda på ifall det är tvälingar vid delsjön i år. Det hade tydligen vart det varje år...
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: westcob
·
Övr. Grenar japp. till veckan ska vi till Täby och titta på ngra salu hästar för ridhäst bruk till kompisen. som ridhäst ryttare - vad ska vi...
Svar
14
· Visningar
1 659
Senast: Martina_m
·
S
Western och diskussionerna kring paint-aveln! Vad tror ni, vad kommer hända? :bump: Jag tycker att det har tagit fart den senaste tiden, och... 11 12 13
Svar
245
· Visningar
17 307
Senast: miss black
·
Trav Vad innebär det? När det står r under lopptyp på travsport.se
Svar
2
· Visningar
4 170
Senast: trav
·
Körning Någon som var där? Vilket väder det var på maratondagen! Regn, regn o åter regn... Någom som känner igen detta ekipage? Hi hi... 2
Svar
21
· Visningar
1 697
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka