Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Alltså, är det något jag inbillar mig, eller VARFÖR verkar det som om "alla" tycker det är så storartat om en storhäst tävlar typ 120... 2
Svar
38
· Visningar
2 994
Senast: Baroya
·
K
Trav Vad betyder dpg i resultatet?? Har uppenbart missat detta... :confused:
Svar
6
· Visningar
1 180
Senast: Konie
·
Distans Hur gör ni som ser dåligt när ni tävlar? Jag har hittills klarat mig helt ok utan brillor, men märker att jag har svårt att se snitslar...
Svar
10
· Visningar
1 231
Senast: Leola
·
C
Hoppning Hej! Vad heter martingalen som har en "platta" fast i remmarna som är under halsen och fast i med ringar i tyglarna? och vad använder...
Svar
8
· Visningar
932
Senast: Baroya
·
T
Övr. Grenar Är det någon som ska dit på Söndag??? Jag ska dit eftersom vi har en häst i stallet som startar :banana: :banana: Ska bli roligt nu när... 2
Svar
25
· Visningar
2 318
Senast: Pyzen
·
Dressyr Funderar på en ny nosgrimma till mitt Kieffer kandar, någon som vet en internet sida som har fina? Ska vara helsvart med silverspännen...
Svar
6
· Visningar
903
Senast: panaccea
·
M
Dressyr Nu måste ni checka så jag förstått rätt! Spö är ett måste, max 110 cm. Bedömmninen sker av 2 dommare, ( det är lokal tävling )...
Svar
11
· Visningar
2 072
Senast: Sipuli
·
Islandshäst Ni som har en sådan sadel, vicken sorts rygg har din häst?:bump:
Svar
2
· Visningar
2 228
Senast: Haffe
·
S
Körning Får man tävla med rockard i lätt maraton klass? Eller brukar man få låna maraton vagn där? Sparar pengar till en rockard nu, är så...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: Solstrimma
·
Dressyr Hej, har en skimmel som är lite grå brun, såhär: (fast hon har blivit lite brunare nu, undrar hur det gick till men iaf) Har...
Svar
8
· Visningar
1 624
Senast: pink_angel
·
Western Har nyligen ärvt en westernsadel. Vet att den var dyr när den köptes ín..men vet inte vilket märke det är och vad värdet är nu. Ska...
Svar
17
· Visningar
1 518
Senast: Ginne
·
V
Körning Nu har jag äntligen fått hem min underbart snygga vagn, såld av koier. Den är lite elegantare än vanliga maratonvagnar och inte lika...
Svar
6
· Visningar
1 838
Senast: Vindelkusken
·
S
Körning Hejsan hoppsan snart kommer min Gjordjis min sommarhäst.. : ) en lättisk draghäst.. waow 5 år är han.. =) vet ni vad som är lättast...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Nussikan
·
S
Fälttävlan Ska göra min fälttävlansdebut snart:D Vad brukar det vara för hinder i en dubutant?? Å hur många hinder får det vara??
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Novali01
·
Trav Nu kanske det här blir felpostat, och jag har för mig det finns ett svar på frågan någonstans, men hittar det inte. :crazy: Min häst... 2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: Zandrah
·
Dressyr I vänster varv: häst lägger sig på innerbogen och trillar självklart då lite innåt hela tiden , vill gärna böja sig utåt från svans till... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 221
Senast: Equiform
·
Dressyr Hur är de i storleken? :angel: Jämfört med tex stübben som pållen kan ha i storlek full.
Svar
8
· Visningar
2 173
Körning Vill se kör eller tömkörnings bilder på era shettisar :bump: 2 3 4
Svar
67
· Visningar
14 005
Senast: Zarro
·
Dressyr Finns det någon som vet vad PRI, PRT9 och M98 är för dressyrklasser i Danmark? Vad motsvarar de ungefär här i Sverige? Vilka rörelser mm...
Svar
5
· Visningar
3 348
Senast: orion_x
·
B
Körning Hejsan! Jag är jätteglad för jag har fått förmånen att ta över ett äldre varmblodssto - som annars gått till slakt... Det är en dam på...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Tussilago
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka