Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Dressyr Hej alla dressyrmänniskor. Jag behöver hjälp. Jag har nämligen hört talas om att det skall hållas dressyr clearrounder i närheten av mig...
Svar
11
· Visningar
1 340
Senast: Jegra
·
Hoppning jag är ny med sådant här men jag ska kanske på en lokal hopp tävling men jag fattar inte riktigt klasserna (höjderna) ??:crazy...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: xect
·
Western Den här filten fast i orange såg jag idag:love: Hur härlig som helst! fast jag har bara inte råd med 1700:- för en showfilt... det är...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: BonRaiz
·
8
  • Låst
Övr. Grenar Hur gammal får man vara för att tävla i galopp? Och då menar jag med stora hästar. Liksom, vad är den lägsta åldern och vad är den...
Svar
2
· Visningar
1 049
Senast: Ninniw
·
F
Distans Är det någon här som bara rider distans, som inte arbetar med något annat. Och som tjänar pengar på att tävla det..
Svar
3
· Visningar
1 397
Senast: edvarda
·
J
Dressyr Har hemma en kieffer malmö i wide...har provat andra kieffer tidigare i samma bomvidd och dom låg inte på samma sätt som denna...är det...
Svar
9
· Visningar
1 837
Senast: skogersson
·
Distans Jag tänkte jag skulle anmäla mig till Fornbodaritten, men i propen står att man ska anmäla dig ifrån deras hemsida och den är ju länkad...
Svar
3
· Visningar
869
M
Distans ngn som har nyheter från lag sm????? 2
Svar
24
· Visningar
2 910
Senast: Macken22
·
F
Western ..för att sitta på klacken, många säger att sporrarna SKA sitta där, en del inte. Så hur är det? Kan jag ha sporren ovanför?, där den... 2
Svar
39
· Visningar
2 962
Senast: Anneli
·
S
Körning Undrar om det är någon som har köpt en rockard från Mickes fyrhjulingar (www.mickesfyrhjulingar.se) och vad du tycker om den i sådana...
Svar
1
· Visningar
1 613
M
Hoppning Någon som tævlar før bulycke ridklubb '? har tænkt på att bli medlem dær.:d
Svar
3
· Visningar
2 171
Senast: Freja_
·
Hoppning Jag har varit på några hopptävlingar (ponny då) och jag tycker det är konstigt att vissa släpper iväg sina ungar. Inte för att de kanske...
Svar
19
· Visningar
1 439
Senast: suddis
·
E
Western Har sett lite olika bett av den här varianten. Det jag tänker mest på är ett gummibett som är delat och har skänklar som är vinklade...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: Equiform
·
Z
Distans Jag har precis läst Elisabeth Hjortvids bok och där skriver hon att man efter målgång skall lossa lite på sadelgjorden och sedan låta...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: zahleka
·
G
Western Man pratar ju om att engelska sadlar är "stoppade" av ett eller annat material, vad är en w-sadel stoppad med för något material??
Svar
4
· Visningar
833
Senast: ricca
·
R
Western Tjena! Vi skall ev. köpa en ny transport för vi vill slippa att ha all utrustning i bilen. Det tar jätte mycket plats! Men! Vi har ett...
Svar
6
· Visningar
2 011
Senast: ricca
·
N
Trav Någon som har erfarenhet av vilka skor som är bäst till en travhäst med en gammal senskada, hon har börjat gå snabb jobb igen (dock i...
Svar
6
· Visningar
2 613
Senast: frozen_daquiri
·
E
Övr. Grenar Hej jag bor i skåne och har en Angloarab... Jag skulle gjärna villja prova på dehär med galopp med henne... vart kan man hitta tävlingar...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Arabgaloppen
·
M
Tävling får man tävla med en sådan häst på klubbtävlingar eller är det bara skogen och träning som gäller?
Svar
11
· Visningar
1 827
Senast: SusieQ
·
Western Jag har kommit underfund med att jag skulle behöva en lite nättare sadel som är supermjuk i stiglädrena (eller är det dom som kallas...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: Camilla_H
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka