Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej!! Jag kan verkligen inget om körning eftersom jag själv ägnar mig åt dressyr o hoppning med halvblod, men min mamma är väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 173
Senast: niare
·
Fälttävlan visa bilder där du och hästen är tävlingsklädd till terängen :D
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: memmalotta
·
Fälttävlan Hejsan, Någon som har tips på ett bett till terrängen som är snällt men som ändå gör att man får stopp. Hästen är ganska känslig i...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: pink_angel
·
A
Hoppning Hade sadelutprovare ute idag och provade en Prestige Meredith som låg bra på min häst. Den kostar ju rätt mycket...:( Vi provade också...
Svar
16
· Visningar
6 902
Senast: Luxurios
·
B
Dressyr Det här med nedsittning i traven är ju inte helt lätt:angel: men det går bättre och bättre MEN det är utan stigbyglar. Men när jag anv... 2
Svar
22
· Visningar
1 891
Senast: Essepesse
·
A
Dressyr Får man starta både MSV A:1 och LA:6 under samma meeting på samma häst?? Har för mig att man inet får det? 2
Svar
34
· Visningar
2 906
Senast: Olinda
·
C
Tävling hur många blir de som blir placerade om de är 11 startande? Gäller en hopptävling Lokalt . LD. Hoppas nån vet! tacvksam för svar :D...
Svar
10
· Visningar
15 568
Senast: Tajger
·
O
Hoppning *Lånar en kompis nick för denna frågan* Jag undrar vad som menas med ex: 60-70 cm A0/A0 i 2 faser och 80 cm A/A i 2 faser. + Ändras...
Svar
8
· Visningar
791
Senast: Osäker_
·
L
Tävling Hjälp! Vad gör man om man inte hittar sitt gröna kort? Puts väck... :confused:
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: LLaika
·
Fälttävlan Hej, den lilla flickan har nu musklat upp sig och behöver ny sadel till terrängen/hoppningen. Har idag en FB passad äldre variant med...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: Lilja_
·
Dressyr Jag har de senaste två dagarna teste att ha rediga fårullsnackludd på min storhäst Frida, och märkt en tydlig skillnad! Ett flertal... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 906
Senast: lektra
·
M
Hoppning Nu i helgen ska jag och min hästägare åka och löshoppa våra två unghästar. Vi har löshoppat hästar tidigare men ingen av oss är särskilt...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: boccia
·
D
Hoppning Har skrivit tidigare om min pålla som varit rädd för hinder men som kommit över det & sen blivit jätte rädd igen utan anledning...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: boccia
·
B
Dressyr Det här tränset köpte jag på Lyckås för någon månad sedan för att ha som dressyrträns.. billigt och bra. Tycker dock nosgrimman är på...
Svar
11
· Visningar
1 183
Senast: pinky
·
M
Fälttävlan Jag behöver lite hjälp av er fälttävlansryttare.. Är själv dressyrmupp men hoppar en hel del oxå och nu tänkte jag börja träna lite...
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: Bison
·
Dressyr Mitt halvblod har den egenheten att manken är kort och hög vilket gör att sadelläget är för långt fram i mina (och tränares) ögon. Om...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: keramin
·
L
Övr. Grenar Undrar vad ni har för åsikter om vilken vikt som är lämplig för att rida ett smäckert 160cm fullblod? och varför ni anser detta?
Svar
1
· Visningar
1 093
Senast: Jockeyjoe
·
L
Dressyr På vilken sida av tränset ska nummerlappen vara på om man tävlar dressyr? :D
Svar
14
· Visningar
4 069
Senast: Fiorano
·
B
Hoppning Såhär stod det på stallbacken.com Kombinationer indelas i öppna, slutna och delvis slutna kombinationer. En kombination är sluten om...
Svar
11
· Visningar
1 608
Senast: Troya
·
Hoppning Satt och letade efter en speciell bild och hittade den här videosnutten från förra vintern. Hoppträning med dressyrhästen... Håll till...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Prisma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka