Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Börkjar att bli trött på att tävla i skåne. Alltid stora starfält med väldigt dåliga prispengar. Och så dessa ändringar av startlistor...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: Fannih
·
F
Körning Har väntat på prisinformation från Tärnsjö om deras lokselar i ett tag nu. Kanske har någon vänlig själ här tidigare fått...
Svar
4
· Visningar
1 436
Senast: Fjunet
·
Western Vad ingår egentligen i Trail beginner? 2 3
Svar
41
· Visningar
3 300
Senast: Piraja
·
J
Dressyr såg på equality lines hemsida att scapa schabraken finns i dressyr modell också....fast det fanns ingen bild.. någon som har en bild på...
Svar
3
· Visningar
860
F
Dressyr Jag har ingen erfarehet av dressyr... Ska försöka lotsa min dotter till debut på ny ung ponny. Fråga 1: Finns ungponnyklass i dressyr...
Svar
8
· Visningar
2 714
Senast: Findy Lee
·
T
Hoppning Hur ser detta ut? För utom mitt dåliga skänkelläge! Har haft Thomas Town aka. Tomie i ca 1 år. Är ganska nöjd med tanke på att det är...
Svar
9
· Visningar
999
Senast: CarolineB
·
F
Hoppning hej alla jag skulle vilja ha hjälp med att kunna räkna avstånd på tävling och hur långt är ett galopp språng för stor häst? Tacksam...
Svar
7
· Visningar
1 483
Senast: amalia
·
Islandshäst Jag har ett 3-årigt sto efter en klassisk fux-mamma, dvs samma färg på manen som på kroppen. 3-åringen däremot är fux på kroppen och...
Svar
2
· Visningar
961
Senast: Itchie
·
Körning Det finns ju ridläger. Men finns typ körläger eller hur man ska kalla de :rofl: Det skulle vara roligt att åka på om det finns :bump: 2
Svar
34
· Visningar
4 019
Senast: lizan
·
Hoppning Har en D-ponny som ja måste träna studs me för att han ska lugna sig lite i hoppningen får vi hoppas.. Men ja är osäker på hur långt...
Svar
9
· Visningar
2 730
Senast: boccia
·
Distans Jag har bestämt mig för att testa distans med pållan, och har lusläst träningsförslag och annat kul. Både på nätet och i böcker...
Svar
2
· Visningar
1 343
Senast: crax
·
Körning Jag har förstått att det finns en del traditioner och "regler" angående färgen på tömmarna när man kör. Helst ska de väl vara ljusa...
Svar
14
· Visningar
1 307
Senast: Tussilago
·
Fälttävlan Vilka har tänkt åka till thn då? e ju ett tag kvar men e lite nyfiken bara. Jag ska dit med min "lånade" häst som jag debuterade i... 2
Svar
23
· Visningar
2 268
Senast: norpan85
·
P
Hoppning Har en 6-åring som gillar att hoppa. Hemma flyger hon över hindren och vägrar nästan aldrig. När vi däremot åker iväg till ridskolan för...
Svar
3
· Visningar
691
Senast: _Pandora_
·
Hoppning Hejsan. Som min budget ser ut nu blir de ingen flådig hinderpark... Men tänkte kolla med er om ni har några tips på bra hinder matrial... 2
Svar
20
· Visningar
2 562
Senast: Miss Noora
·
C
Hoppning Hejsan! Tycker paris modellen är jätte fin så jag funderar på att prova ut en sån på min häst (Om den passar såklart) Undrar bara... 2
Svar
23
· Visningar
5 115
Senast: Cheran
·
N
Western Finns det någon halter clinic i mellansverige? Har precis köpt en Quarter som jag ska börja haltra. Denna gren har jag knappt ens sett...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: lillbeka
·
F
  • Låst
Tävling Jag har hört att en fågel viska i mitt öra att dem ska kanske börja mäta ponnisarna på nationella ponny tävlingar. Det sägs att de har...
Svar
7
· Visningar
1 017
H
Dressyr När får man börja använda den? Alltså vid vilken ålder och klass?
Svar
3
· Visningar
993
Senast: Henchen
·
Fälttävlan Någon som är insatt och vet på ett ungefär hur underlaget är på Latorp? Funderar på hur hårt man behöver brodda.............
Svar
4
· Visningar
908
Senast: _Peplis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka