Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Det finns säkert de av er som har åsikter om varför en del av dessa saker hände och hur man hade kunnat undvika dem. Men å andra sidan... 2
Svar
24
· Visningar
3 477
Senast: Madde71
·
B
Hoppning Kan bara inte bestämma mig, är den bruna hjälmen på bilden snygg? Jag måste verkligen ha en ny hjälmp och tyckte att det var roligt med... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 187
Senast: seavalley
·
P
Hoppning När ska svenskarna lära sig att inte vara så ingrodda och öppna ögonen för travare i hoppaveln? Läste reportaget i ridsport som var... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 819
Senast: roslagen
·
J
Övr. Grenar Måste skriva av mig en smula nervositet. Imorgon ska hon besiktigas, Ellen (Eternal Dawn) Genomgår hon flyttar hon hem till mig på... 2
Svar
30
· Visningar
2 803
Senast: jennyida
·
K
Hoppning Vad menar dom med den här bedömningen: 0,90m – 10 cm bed A:0+A:0/A först tänkte jag att det var 0,90 och plus 10 cm, alltså...
Svar
17
· Visningar
1 288
Senast: kentflikkan
·
Tävling Hur säkrar jag det på ett bra sätt? Sett flera stycken som bara ställer in skåpen i transporten och sen åker iväg men dåär det ju löst...
Svar
14
· Visningar
2 786
Senast: Mazarinen
·
L
Dressyr Finns det enligt TR någon bestämmelse om vad som krävs innan man startar Mvs (utöver att ekipaget ska vara redo för det) i from av ett...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: fio
·
S
Hoppning Här kommer lite bilder från tävlingen i helgen (bilderna e från sönda), min första regionala och dessutom den första som inte är en... 2
Svar
23
· Visningar
2 536
Senast: Zuzzi
·
Hoppning Hej! Är det tillåtet att tävla Ld om man har placerat sig i Lb en gång? Tack// Diana
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Olympus
·
Islandshäst Ja det finns en hel del trådar men skapar en jag med :p Funderar på att skaffa en ny sadel till hästen, en svart. Är det någon är som...
Svar
18
· Visningar
1 482
Western Funkar det såhär: om hästen är under 6 år måste den ridas på tränsbett och om hästen är över 6 år måste den ridas på stång? Min häst...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Sellan
·
Körning Träns & bett? Jag har börjat fundera på vad jag ska ha för bett & träns när jag kör. Vad är viktigt att ha på tränset? (nosgrimma... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 160
Senast: Nussikan
·
R
Western Tjena! Nu var jag tvungen att slänga in en till tråd här :angel: Jo det är såhär att jag hade tänkt att börja tävla med min ponny nu... 2
Svar
23
· Visningar
2 737
Senast: attempt
·
Trav Köpte en finsk häst/trav/avelstidning häromdagen och där fanns en hingst-till-avel-annons med Zoogin. Han lovordades (givetvis) som mkt...
Svar
12
· Visningar
2 429
Senast: Cilva
·
P
Körning Måste skaffa nytt till Benke. Hans sele som är välanvänt och har flera år på nacken börjar nu ge upp. Problemet är storlek. Han är...
Svar
2
· Visningar
808
Trav Jag är inte så jätte insatt i det här med premielopp och grejer. Är det någon som skulle kunna förklara lite varför och så. Jag vet... 2
Svar
28
· Visningar
4 638
Senast: ghost
·
Körning Måste bara få skryta lite... Var på brukskörningskurs idag (2-dagars, fortsätter imorgon) med min 23-åriga halvblodsvalack. Kankse lite...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Luna10
·
Svar
55
· Visningar
3 330
Senast: Murray
·
J
Trav Har behandlat Black Runner med DMSO i den. Är det ngn som har erfarenhet av detta? Blodblistrade för ngt år sedan och det funkade bra...
Svar
11
· Visningar
2 316
Senast: oki
·
Svar
10
· Visningar
1 487
Senast: Bangsi
·