Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Hoppning Rider inte med spö längre av olika anledningar, och jag tillhör dem som absolut inte kan komma in på banan utan att hälsa på domaren... 2
Svar
28
· Visningar
2 082
Senast: Prisma
·
S
Tävling De är så att vi har en ponny (tror vi) Förra ägarna slutmäte honom när han var sju ½ alltså gäller de inte, då var han 147. Nu ska vi...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: MissOnly
·
Trav mitt halvblod har travare i stammen och jag kan inte hitta om det är amerikanskt eller franskt. kan någon kanske hjälpa mej? mormor...
Svar
8
· Visningar
946
Hoppning Ja, vart finns det att köpa? Måste ha xfull/motsvarande.
Svar
5
· Visningar
963
C
Islandshäst Hejsan! Nu ska jag köpa en ny sadel till min lilla kille:) Vill ha inspiration så nu ber jag er om hjälp, Lägg ut bilder på era... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 547
Senast: moli
·
F
Körning Hur får man reda på vilken storlek man behöver på collerselen? :confused: Den minsta storleken jag hittat är 50 cm, men vilken...
Svar
6
· Visningar
1 445
Senast: nillabjorn
·
G
Körning Jag kikar just efter en 4-hjulsvagn och har hittat en trevlig. Nu undrar jag vilka mått och regler som gäller för att vagnen ska vara...
Svar
9
· Visningar
1 575
Senast: Nussikan
·
Tävling Vad är det som räknas till det? Är det 2 ggr inom ett år el. halvår? Eller hur är det? Jag sitter här och är jättenervös över att jag...
Svar
15
· Visningar
1 505
Senast: BernT
·
W
Fälttävlan FT-terminen på ridsports hemsida http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainf.htm är ju inte uppdaterad med så jättemkt förändringar vad...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: fio
·
B
Övr. Grenar Ojojoj, det var längesen jag satte mig ner och skrev några rader här. Och har verkligen saknat det, men nu är det dags för lite nyheter...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: MalanMjöl
·
T
Hoppning Har DU några bra tips & idéer, bilder eller bra länkar till skissar/foton uppifrån på hoppbanor? Jag har skissat flera själv men det...
Svar
7
· Visningar
15 700
Senast: Troya
·
Dressyr HAr säkert funnits tusen trådar om detta. men... :angel: Vad har ni upplevt för fördelar/nackdelar när ni har bytt till kandar...
Svar
12
· Visningar
1 856
Senast: Magnum
·
L
Hoppning Behöver man hälsa på domaren vid hopptävling? Jag har nämligen hört både och så jag är lite förvirrad :)
Svar
13
· Visningar
2 324
Senast: whitetrash
·
M
Distans Ni som har stor erfarenhet av att rida med sulor, vad har ni mellan sula och hov??? Jag vill gärna veta exakt märke på ev silikon eller... 2
Svar
22
· Visningar
4 226
Dressyr Någon som vet vart jag kan köpa bokstäver till 20x60m bana? Har bara sett till 20x40m. Ska ha såna som man kan skruva/spika upp på...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: hopp_o_galopp
·
Hoppning Hej! Ska förmodligen starta i en klubbtävling i hoppning. Med stilbedömmning. Nu är det såhär att det här är min allra första...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: eliis
·
Hoppning Jag har bestämt mig för att byta sadel. Ska lämna in min Hubertus som jag köpte för tre år sen, då jag är helt säker på att bommen måste...
Svar
2
· Visningar
864
Dressyr Måste man ha det?? Om man har en bana som är de mått man skall ha programmen i. Tex 20X60m. Måste banan vara inhägnad då med...
Svar
11
· Visningar
2 779
Senast: Olinda
·
M
Hoppning Jag har en ponny som bara har tävlat ponnytävlingar förut och är slutmätt ponny. Men jag vill tävla med honom på storhäst tävlingar då...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: MinAthos
·
A
Hoppning Min tävlingsponny har stått på boxvila i sex månader. Jag började sätta igång henne nu i januari, och tänkte bara höra om någon har...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Lea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka