Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Har en kompis till mig som skulle kunna tänka sälja sitt börjes sele för 150 kr :smirk: ... Inga draglinor och hela körret (you know...
Svar
14
· Visningar
1 047
Senast: Carolus
·
O
Dressyr Hej! Jag undrar om man får tävla dressyr på ett rakt med med rörliga ringar?
Svar
10
· Visningar
904
Senast: remmis
·
Körning Min medryttar ponny har flyttas och gissa var vi har hamnat :o Hos en man som tävlar i 4 spann i shettisar :o Riktigt lyx stall...
Svar
13
· Visningar
897
E
Western Finns det några på internet än? Eller fanns inge fotograf på plats den här gången?
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: lakrits
·
Fälttävlan Inte hittat någon tråd som besvarat min fråga.. Jag ska tävla min första hunting i helgen, ska man ta med sig hästens licens då ...
Svar
6
· Visningar
814
Senast: mandaaa_
·
Dressyr Ok Såg annons på denna sadel i Ridsport och blev intresserad! Har sökt info om denna sadel både på Buke och andra ställen men det är...
Svar
12
· Visningar
4 581
Senast: Fazer
·
S
Islandshäst :D Var tvungen att skriva en sådan här tråd...Era Segull avkommor..Hur är dem..Gångarter,Lynne , personlighet osv Jag har själv en... 2
Svar
25
· Visningar
4 468
Senast: Spenna
·
Hoppning Jag har köpt mig en ny pålle. En underbar märr som är helt fantastisk! :love: Men det är en tysk import (har varit i Sverige sedan hon...
Svar
9
· Visningar
2 299
Senast: kopparberg
·
W
Hoppning Ja som rubriken lyder. Hur lär man sin häst hoppa? Kan alla hästar hoppa ? :smirk: Har en kallblodsvallack som aldrig hoppat, men...
Svar
3
· Visningar
5 139
Senast: walkyria
·
Ä
Islandshäst Hej , Är det nån som har svar på dehär : Jag är född 92, och fyller år i augusti. Jag vill hinna tävla i SM i femgång innan jag blir...
Svar
15
· Visningar
1 360
Senast: Kolbeinn
·
Hoppning Är alla ponnybarn ute efter färdigt material? Någon som vet om ponnypoolen fungerar? 2
Svar
22
· Visningar
2 700
Senast: map
·
S
Hoppning Jag vet att jag borde skaffa TR men det har inte blivit så :p En snabb fråga bara: Får man tävla lokal hoppning på ponny med...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: sandy_
·
L
Tävling Jag har en liten fundering som jag undrar över. Är det möjligt att anmäla sig till tävlingar, men byta ryttare samma dag man kommer...
Svar
5
· Visningar
1 513
Senast: boccia
·
Körning Har ett par draglinor av tjockt rep överst som sen övergår i kedja. Nu är de för korta så jag ska förlänga med mer kedja. Är det bara...
Svar
6
· Visningar
1 385
Senast: Tussilago
·
Övr. Grenar är det någon som provat/har erfarenhet om detta?? finns det klubbar som man kan kontakta och banor med prova på?
Svar
7
· Visningar
2 431
M
Fälttävlan Hopptokiga jag vill gärna se bilder/filmer när ni hoppar terränghinder:) släng in en bild eller två..;) stort eller smått spelar...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: midnight surprise
·
Körning Ska hjälpa en kompis att köra in sin ponny som ska ev i snar framtid säljas... Min vän till mig har "försök" köra in hästen innan men...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: Fjunet
·
B
Körning Vad tycker ni om Zilco? Eftersom jag funderar på att köpa en sådan, vill jag väldigt gärna höra era synpunkter om dessa selar! Har...
Svar
9
· Visningar
2 574
Islandshäst Kan silveranlaget "hoppa över" en generation ? Om inte, kan det bäras dolt av hingst/sto ? Med vilka färger kan det isf bäras dolt ? 2 3
Svar
44
· Visningar
4 976
M
Tävling Imorgon ska jag börja på en grönt kort kurs, den är sammanlagt 3 timmar. När jag läser på ridsportförbundet ingår det praktiska prov. Är...
Svar
16
· Visningar
1 783
Senast: Troya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?