Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Funkar det som det ska eg?? Skickar ni med passen om dom går i träning, ut på bete, in till vet?? Alltså jag har svårt att ha...
Svar
18
· Visningar
1 284
Senast: murran
·
C
Western Det börjar ju närma sig, så nu vill jag veta om det är någon här ifrån buke som ska dit? D-B tävling i Finsta. Om det är någon som ska...
Svar
6
· Visningar
1 132
Senast: Seabaz
·
Z
Western Vilken är den vanligaste färgen hos appaloosan?
Svar
4
· Visningar
962
Senast: ricca
·
Hoppning Ja, i helgen ska jag hoppa stilhoppning och jag tänkte höra vad ni tycker om knoppar, borde ponnyn ha det eller? Jag antar att det... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 574
Senast: annah0j
·
Western Nu är allting jätterörigt i mitt huvud. Hur är det man ska göra innan man börjar tävla? Licens vet jag att man ska skaffa, till både...
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: Kaktus_nr_9
·
Hoppning Är det nån som kan tipsa mig om rikigt snygga senskydd med fårskinnsfoder???:) De ska vara svarta och helst vara i läder med...
Svar
13
· Visningar
1 454
Senast: annah0j
·
Western Jaha........då det är en massa tävlingstrådar uppe så ska jag inte vara sämre jag :p Några som ska till Fristad 1 maj, E och D... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 446
Senast: roping-malin
·
Hoppning Jag ska sätta upp en bana till på lördag och vill gärna ha lite inspiration. Sitter och tittar igenom gamla hoppfilmer som jag har...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: Panamera
·
H
Hoppning Tänkte bara se vilka som väljer knoppar eller bara vanlig man på hopptävlingar? Själv föredrar jag utan knoppar på hoppning, och... 2
Svar
25
· Visningar
4 317
Senast: Modest
·
M
Hoppning Har vart på FT läger nu och kommit fram till att min ponny inte litar på mig riktigt.. och jag litar inte på henne så vi motarbetar...
Svar
13
· Visningar
1 154
Senast: Vita_N_6520
·
Dressyr Jag kommer behöva skaffa en ny kavaj nån gång, och skulle behöva lite hjälp av er att hitta det jag letar efter. *Svart *Figursydd...
Svar
17
· Visningar
1 650
Senast: Victovie
·
O
Western Vad ska man titta efter?! Vill ha nånstans o börja liksom...vet ingenting om hur märkena är! Vill gärna ha med roundskirt eftersom hon... 2
Svar
31
· Visningar
4 323
Senast: ullis25
·
Islandshäst Hej alla ni med hästar som bär eksemtäcke! Har en fråga angående borstning. När man har eksemtäcke på dygnet runt, blir ju manen...
Svar
12
· Visningar
1 697
Senast: Korven
·
K
Fälttävlan Är det någon som vet hur många minuter det nya debutantprogrammet 2007 (40) tar 2
Svar
20
· Visningar
2 063
Senast: Narcissa
·
H
Hoppning Såg att någon frågade om danska tävlingsresultat förs över till förbundet i Sverige. Det är INTE min fråga. Jag undrar om man kan på...
Svar
3
· Visningar
1 617
Senast: hopp_o_galopp
·
M
Hoppning Hur vet man egentligen vilken avdelning som startar först, A eller B? Det brukar ju i princip alltid vara A men jag har varit med om...
Svar
4
· Visningar
778
Senast: starcraft
·
Fälttävlan Det finns ju mer eller mindre lika många metoder att sköta tävlingshästens ben som det finns ryttare men generellt kyler man ju först o...
Svar
8
· Visningar
1 237
Körning Hej ! Jag har en connemaravalack på ca 12-14 år . Jag undrar om det går att köra in honom ? Han går bra vid tömkörning och är inte rädd... 2
Svar
36
· Visningar
2 958
Senast: CoNo
·
J
Tävling Hej! Tänkte fråga om det finns någon min. ålder för att få tävla stor häst?Logiskt sett så borde det inte spela någon roll men någon...
Svar
4
· Visningar
7 841
Senast: QuickStar
·
G
Hoppning Var och tävlade i helgen hade med min pojkvän som är helt ny i hästvärlden. Han är väldigt intresserad och frågar en massa - så kom den...
Svar
2
· Visningar
1 564
Senast: goalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka