Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Enligt TR ändringarna i år (2007) så ska premierna utdelas till ryttaren. Men varför står det i alla ryttarmeddelanden jag hittills...
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: trazel
·
Z
Körning Jag har precis börjat tömköra och känner att jag skulle behöva lite grundläggande tips. Är mestadels ute i skogen på vägar och vill inte...
Svar
7
· Visningar
1 351
Senast: Zeita
·
S
Western Jag ska beställa en hatt och undrar över storleken. Mitt huvud är 56 cm stort. Men måste jag beställa en lite mindre så att den...
Svar
5
· Visningar
1 274
Senast: Druvan
·
C
Trav japp, ännu en fråga:angel: Vilken typ av sadel har ni och varför - hel/halvbom. Och vad är skillnaden:confused: När ska man ha hel...
Svar
10
· Visningar
1 703
Senast: tinafinis
·
A
Hoppning Jag har problem i tex. serier med att räta upp överlivet direkt efter hindret. Jag är kvar i nästan samma position som över hindret, kan...
Svar
3
· Visningar
1 401
Senast: BeastieBabe
·
N
Övr. Grenar En förmodligen jättedum fråga, men saken är den att min ena dotter har en B-ponny som hon gärna skulle vilja testa galopp med. Jag tror...
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: Jezzy_flyer
·
Hoppning Jag letar efter tävlingsresultat på en häst jag ägde i för många år sedan. Gissar att det ska vara mellan 1984 och så tror jag att hon...
Svar
3
· Visningar
1 100
Senast: pastejja
·
W
Hoppning Den som vinner på en lokal hopptävling (genomsnittligt) Brukar den rida Jätte fort i omhoppning? Har någon film, när de vann, hur såg...
Svar
18
· Visningar
1 393
Senast: Jardina
·
R
Övr. Grenar Någon som rider detta härinne?? Fram med er isåfall... :) 2
Svar
26
· Visningar
3 385
Senast: IlexTwig
·
T
Islandshäst Ni kanske diskuterat just detta tidigare, ber om ursäkt isådant fall. Men jag undrar varför det i många fall anses okej att avla på...
Svar
8
· Visningar
1 200
Senast: Lobelia
·
N
Islandshäst Hej. Jag ska börja passa på min häst nu :banana: . Jag undrar om ni använder benskydd på era hästar. Varför eller varför inte? Vilka...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Spói
·
F
Fälttävlan Hej,Vad har ni för benskydd i terrängen?(bilder är ett Plus) Undrar även om ni har tips på benskydd till 'min' ponny? Har provat... 2
Svar
31
· Visningar
2 611
Senast: Matinee
·
T
Körning Är enormt träningssugen med min shettis igen men har ingenstans att träna... nån som vet hur man kollar upp vart det finns träningar...
Svar
1
· Visningar
956
S
Körning Någon som var och tittade el har bilder därifrån jobbade så jag kunde inte åka och titta, var det fina tävlingar? i Vartofta
Svar
1
· Visningar
762
Senast: AKB
·
M
Western hejsan finns det någonstans där dom säljer snygga tunna bruna westernträns utan bett??
Svar
2
· Visningar
707
Senast: medik_ox
·
F
Western 3 st frågor till er halterexperter :D Vilken färg ska man ha på haltergrimman till en fux? Ljus? Mörk? Svart? Vilken storlek ska...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: Lenita
·
Ä
Western Jag har ett korsningssto som jag vill ta ett föl på. Hon har travare i sig, så jag söker en hingst med säker galopp. Gärna en skäck...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: _Eva_
·
Islandshäst Någon som vet var man kan få tag i boots i andra färger än svart och vitt ??;)
Svar
4
· Visningar
1 224
Senast: skuggi
·
Fälttävlan Är det någon härinne som är med i Skånecupen? Någon som vet hur många lag som var med förra året/är anmälda i år? Hur pass hög nivå...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Idasagare
·
B
Tävling Måste störa er med en dum fråga. Har inte tävlat på hundra år - än mindre bläddrat i TR. Tänkte rida en lokaltävling om två veckor o...
Svar
3
· Visningar
878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka