Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Tänkte bara höra om ni haft o göra med hans avkommor? Hur blev dom i psyke o extriör? INga direkta stjärnor som avkommor bidde de...
Svar
7
· Visningar
980
Senast: Nominous
·
A
Fälttävlan Är det någon som ska till Mantorp i helgen (7-8 maj), och tävla fälttävlan? Berätta gärna vad du ska rida för klass också. :)
Svar
14
· Visningar
1 519
Senast: Carnival_Steel
·
Fälttävlan Någon som vet hur banan är i Falkenberg? Om allt går vägen i Thn hade jag velat debutera Lätt där men har aldrig vart där förut å tävlat...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: norpan85
·
G
Western Vet ni var jag kan hitta snygga lacerboots att rida och tävla i? Verkar näst intill omöjligt.. Tack för hjälpen! //Gilly
Svar
8
· Visningar
965
Senast: Egonson
·
C
Islandshäst Någon som vet vad det kostar, med flugluva till. Är de bra? Tänkte även skaffa probolja, någon som vet vad det kostar och ifall det...
Svar
7
· Visningar
2 851
Western Igår var jag inne och surfade lite för skojs skull på lite hemsidor för att hitta nya benskydd till min häst, hittade då professional...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: attempt
·
M
Dressyr vad ska man göra för att få hästen att sluta"slå i sko" i travökningarna?
Svar
12
· Visningar
2 767
Senast: stranger
·
Fälttävlan Hejsa Normalt er det valgfrit med nedsittning eller lättridning i debutant klasserne. Er det også det i det nye program??
Svar
10
· Visningar
1 625
Senast: Kverulanten
·
I
Dressyr Jag är ganska ny i detta med tävling och har en fundering angående vad man ska ha för kavaj?! Tycker ju själv att den gör väldigt mycket...
Svar
9
· Visningar
1 338
Senast: Rumpnissen
·
S
Trav Katastrof! Är ingen travmänniska men en del saker kan man förstå ändå. Tex. att man alltid ska använda huvudlag då man har en vagn bakom...
Svar
11
· Visningar
1 282
Senast: ghost
·
R
Islandshäst Nu kommer jag med en kort uppklassningsfråga som jag fortfarande inte har fattat, fast jag letat och letat. Om man får över 5,0 i både... 2
Svar
20
· Visningar
2 238
Senast: yew98fq
·
E
Distans I senaste nummret av HÄST magazinet presenteras en ny bomlös sadel, Freemax. Artikeln hänvisar till Equality Line som återförsäljare här...
Svar
2
· Visningar
1 266
L
Tävling hej nåt tips om första tävlingarna ja blir nervös och när ja blir det går det så dåligt vad ska ja göra :( hjälp
Svar
16
· Visningar
1 581
Senast: lingon_barino
·
J
  • Låst
Övr. Grenar Hej Jag rider än 19 årig varmblodstravare ibland. Han har verkligen [U]jätte[U] svårt för att galoppera (i en paddock alla fall, på...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: tifo
·
Islandshäst Nu vill jag ha ett svar på den här frågan en gång för alla! Bedömer dommarna hästens form i lätta klasserna? Jag har hört härifrån att...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Osterang
·
E
Fälttävlan Det var ju lite snack om det där förra året efter Mariestad/Tidaholm vet jag, men jag undrar nu om ngt bestämdes ang att man inte får gå...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: workaholic
·
Western Jag har sett endra trådar i forumen där de vill se bilder på snygga tex hoppryttare, dressyrryttare osv. Kan inte vi skapa en tråd där... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 192
Senast: attempt
·
M
Tävling Vi har haft inbrott i vår hästlastbil, de stal förstås GPS och skärmen till videoövervakningen i hästdelen, först trodde vi det var det...
Svar
8
· Visningar
1 177
Körning Letar efter en bra begagnad loksele till en D-ponny och har satt in annonser. Har även fått en del svar! Men de flesta som svarat bor...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Shettisar
·
Western http://www.stallmagasinet.com/portal/content.asp?contentid=5097 Det borde iaf finnas plats för en ordentlig bana, modell AQHA World...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Huntress
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka