Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Jag brukar använda senskydd på min häst, av den anledningen att om vi hoppar så tycker jag att senskydden är bra, och då har jag tyckt...
2
Svar
38
· Visningar
10 505
Senast: Majorn
·
Islandshäst Jag undrar om någon har hört talas om en sadel som heter new viking. Någon som har en sådan. Va tror ni dom ligger på i pris begagnade...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: BitCoin
·
Övr. Grenar Är det något här som vet öppettiderna för hästshopen på jägersro? Jag hittar inget alls på nätet och de svarar inte när jag ringer.
Svar
0
· Visningar
2 828
Senast: Lady_D
·
D
Western Hittar inte EN bild på hingsten. Någon som har? Och gärna lite om avkommor med storlek, lynne, färg etc. BILDER!!!
2
Svar
32
· Visningar
10 895
Senast: poloplayer
·
Islandshäst Hejsan! Visste inte om jag skulle sätta detta här eller under "Utrustning", ursäkta om det är på fel ställe. Jag söker en sadel till...
2
Svar
20
· Visningar
8 154
Senast: TinyWiny
·
Islandshäst Min häst fick en skada på djupgående böjsenan höger bak i september. Allt har läkt bra och vi är nu under igångsättning. Ytterligare...
Svar
6
· Visningar
1 687
Senast: Elina8
·
Trav Tips mottages vad man ska göra med en bakrädd nordistravare. Är införd och körs 4 dgr i veckan. Är väldigt tittig bakåt och spänd. Finns...
Svar
11
· Visningar
2 824
Senast: Zuzzi
·
Övr. Grenar Hej! För flera år sedan hittade jag några extremt vackra bilder på nätet av en riddare och hans häst. Jag tror att det kan ha varit...
Svar
1
· Visningar
1 916
Senast: Bellanis
·
Islandshäst Det här är bara en nyfiken fråga kring en islandshäst jag har den stora äran att få rida ibland, ägaren lär nog inte sälja sin ögonsten...
2
Svar
20
· Visningar
4 181
Senast: Petronella
·
Islandshäst Jag ska nu köpa transportskydd till min Islandshäst. Bör jag välja ponny eller cob/full? Tacksam för svar! :D
Svar
5
· Visningar
2 654
Senast: Jmt
·
Islandshäst Ska eventuellt åka söder över och kika på en Hraunar avkomma. Vet inte mer om Hraunar än som individ och tävlingshäst. Där är han ju...
Svar
4
· Visningar
1 608
Senast: KrullTroll
·
Hoppning Hej alla! Hittade ingen samlingstråd som de har inne på dressyr, så gör en egen tråd. letar hoppsadel till detta skrälle: Min...
2
Svar
32
· Visningar
7 861
Senast: saltopeppar
·
  • Låst
Islandshäst Så fortsätter vi här:) Jag vill gärna ha input angående detta med hästar som är okänsliga i munnen. Är de oftast det från start? Hur...
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
238 140
Senast: Silkisif
·
Trav Vi har en travmärr som är 5 och har inte lyckats kvala henne än, tränar bra men har haft några skavanker (ej pga travträning, utslag...
Svar
15
· Visningar
2 102
Senast: Qulina
·
Islandshäst Jag vill gärna veta mer om Sibelius von Eichenhof, och om hans avkommor. Dela gärna med er om Er vetskap och åsikter! :)
Svar
0
· Visningar
1 234
Senast: walkaway-
·
Islandshäst Nu så står jag inför valet hur jag ska sätta min unghäst på vila inför vintern. Jag kan börja berätta kort om vad jag gjort de senaste...
Svar
9
· Visningar
2 665
Senast: Stormcast
·
Tävling Jag har förut valt "Okänd Klubb" på TDB, men nu är jag medlem i en klubb men jag vet inte hur jag ska ändra till den klubben? Måste jag...
Svar
3
· Visningar
2 883
Senast: Selma
·
Dressyr Du ska på din livs dressyrträning. Du kommer bli filmad och många kommer att se filmen under flera år framöver. Det här är under den...
Svar
15
· Visningar
2 696
Senast: pinky
·
Islandshäst Jag är uppväxt i en familj där vi föder upp både hundar och katter. Hästar har vi inte alltid haft, vi köpte våra första hästar i...
Svar
9
· Visningar
2 181
Senast: Skjøldur
·
Islandshäst Hittade ingen här, tänkte att det kunde vara kul och se era hästar :) Har ingen egen och visa tyvärr
2
Svar
24
· Visningar
6 478
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp