Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Sorgligt att sagan är slut, men hon fick iaf dö hemma hos matte <3
Svar
2
· Visningar
1 539
Senast: MM
·
Dressyr Så ser det nya världsrekordet i kür ut! Valegro leverade :)
2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 566
Senast: Jfrelin
·
Western Min sambo och jag är inte riktigt överrens om vem av oss som har urusel smak, så nu får ni hjälpa till här :D Jag köpte nya boots för...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 506
Senast: Antonia74
·
Western Nån som vet något om Appaloosahingsten KC Trumpet? Min hingst betäckte ett sto efter honom förra året, och hon var tillbaka i år med...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: Digbil
·
Dressyr Fixar en lite gnäggbetonad tråd så här innan jul. Jag undrar om ni kan se hur gammal hästen är på bilderna. Och innan ni undrar: ja! det...
Svar
19
· Visningar
3 952
Senast: Pallen
·
Distans Det finns nog lika många sätt att fodra en häst som det finns hästägare. Hur fodrar ni era hästar som går distans? Alltså vilka sorters...
2
Svar
29
· Visningar
10 917
Senast: bottorp
·
Dressyr Hej! Jag funderar lite på om det är lönt att köpa en sadel till hoppningen. Jag hoppar väl en gång i månaden ungefär. Då är det några...
2
Svar
25
· Visningar
4 274
Senast: Buck
·
Körning Jag hittade den här tråden http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1173537 och tänkte att nu är det väl dags att sammanfatta 2013...
Svar
6
· Visningar
2 187
Senast: kolblakkur
·
Fälttävlan Biljetter bokat till hoppningen & terrängen. http://www.normandy2014.com/news/articles/120/ticket-sales-are-open-to-everyone
Svar
1
· Visningar
2 725
Tävling Hur är det nu? Har det kommit nya regler? Fick höra att det finns en "överbyggnadstid" på 20 dagar efter att den gamla vaccineringen...
Svar
5
· Visningar
2 035
Senast: Marty
·
Hoppning Jag hoppade med min nya häst för ett par dagar sedan, ägaren tidigare sålde den då den inte höll måttet för att tävla i hoppning, dvs...
Svar
7
· Visningar
2 517
Senast: rustina
·
Dressyr Hur ser era upplägg ut nu i vinter med träning utav hästen? Min ska igång ordentligt,ska ut och tävla till våren:)
Svar
17
· Visningar
2 208
Senast: clubman
·
Hoppning Min häst kan inte längre ha sin sadel för det börjar bli för lite utrymmre mellan sadeln och manken. Hon har nu en Stübben CS 17 tum...
Svar
5
· Visningar
2 010
Senast: fejko
·
Dressyr Min häst har välvda revben och är alltså lite bukig, får även väldigt lätt kläm och skav av gjordar. Har tidigare haft en anatomisk från...
2
Svar
22
· Visningar
9 716
Körning Ja vart hittar man dessa som INTE är i tråkiga färger som blå, grön? Har verkligen försökt googlat på allt möjligt men får bara fram...
Svar
8
· Visningar
2 197
Senast: Niela
·
Dressyr aldrig kan få utbyta våra tankar om Totilas o övriga av världens bästa hästar? Ständigt kommer såna som inte alls sysslar med grenen...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 770
Senast: Fenestra
·
Trav Jag funderar på att ta montélicens. Har varit aktiv inom travet länge men har ingen licens. Funderar nu på att ta montélicens för att...
Svar
0
· Visningar
1 568
Senast: AnonymTjej
·
Trav Hej! Hur hårt ska slaggjorden spännas? MVH
Svar
8
· Visningar
2 660
Senast: solros
·
Islandshäst Hjälp! Jag har köpt en väldigt lovande tävlingshäst från island (valack) som nu ska importeras till Sverige den 6 december. Eysteinn...
Svar
9
· Visningar
3 348
Senast: Paulina
·
Trav Kan man tänka sig någon sjukdom, tex virus, som gör hästen prestationsnedsatt och som kan synas som tex knölar i huden? Min häst fick...
Svar
5
· Visningar
1 877
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp