Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Någon som har dom? Beställde precis strl. L passar det en "normal" stor häst? Isåfall har jag nog gjort ett riktigt fynd -...
Svar
8
· Visningar
2 117
Senast: Bisquit
·
F
Western Trots att det var flera år sen jag tog steget in i w-världen så har jag ännu inte hittat några boots som passar. Jag har problemet med...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: fancyfree
·
Fälttävlan säkerhetsväst, är den gdk att rida FT med? (ni vet dom här svarta, "sköldpadda" liknande) Vet att Tipperaray o RidersCompany får man...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: Sassy
·
Islandshäst Vad anser ni om den sadeln? Det borde ju vara iaf nån som har den här tycker jag.. Jag provade en som hastigast för nån dag sen...
Svar
4
· Visningar
2 896
Senast: LinnK
·
R
Fälttävlan Kan någon hjälpa en annan som inte tävlat sedan Fred Flinta uppfann hjulet?:o Hur översätter man klassindelningarna CIC* CIC**... 2
Svar
27
· Visningar
2 412
Senast: roslagen
·
Fälttävlan Behöver hjälp med att förklara i skrift för en totalt oinsatt människa om hur straffpoängen räknas ut i dressyren. Jag har kört fast och...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: PrinceFair
·
Övr. Grenar Någon som känner till några ston som väntar föl med honom? Har varit på hingstvisning och tycker att han ser väldigt fin ut!
Svar
11
· Visningar
1 187
Senast: Intractable
·
T
Western Är tum-storlekarna ungefär samma på westernsadlar som på "vanliga"? Jag ska ha en sadel till min stora shettis. Alltså får den inte vara...
Svar
3
· Visningar
1 516
Senast: Tjalfe
·
Dressyr Någon som vet hur många grader bomvidd 32 är i? Kan man kolla upp det på någon hemsida annars?
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Ickiz
·
J
Western Hejsan, jag behöver eran hjälp, det är nämligen så här att jag har fått min sambo intresserat av ridning :love: och trodligtvis kommer...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: ricca
·
J
Islandshäst Hejsan! I år ska mitt sto åka upp till en hingst i Uppsala. Stari från Bredhall. Hon har lindrigt eksem och jag är orolig att det ska...
Svar
13
· Visningar
1 508
Senast: Juvelflickan
·
Hoppning Vi fegisar måste peppa varann lite... har anmält mig till två tävlingar idag, och jag håller på få spel bara jag läser proppen:eek: Å... 2
Svar
21
· Visningar
1 696
Senast: pink_angel
·
Körning Här kommer lite körbilder fårn lördagens tur till salsta slott! Bara älskar omgivningarna runt slottet - andas historia! Före...
Svar
13
· Visningar
1 653
Senast: skogstomten
·
J
Islandshäst Hejsan, Funderar på att köpa denna sadel: Länk Är det någon här som har testat den på sin islandshäst? Eller hört något om denna...
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: Jozzi
·
Fälttävlan ja jag vet det finns massor av sådana men kvalreglerna ändras hela tiden så jag vet inte längre vad som är vad och rider man svår klass... 2
Svar
32
· Visningar
2 336
Senast: PrinceFair
·
C
Dressyr Hej jag har ett hbl sto på 16 år men hon har blivit jätte hård i munnen.. Rider henne på tredelat just nu! Skritten funkar ganska bra...
Svar
10
· Visningar
1 827
Senast: cambodja
·
Dressyr Kanske dum fråga men jag har aldrig sett att det står nån stans att det är krav på långa läder under dressyrtävling? Jag har inte TR...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Madick
·
D
Tävling Hur långt innan en tävling ska eg. proppen ligga ute?? Ska tävla sista helgen i Maj och arrangören har inte lagt ut den än, väldigt sent...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: Sazalamel
·
Tävling För att få tävla måste man ju vara medlem i en förening. Alltså representerar/gör man reklam för en klubb varje gång man startar i en... 2
Svar
20
· Visningar
2 023
F
Körning Idag på tävlingsplatsen så såg jag en jättefräck vagn :) Den hade "pump"skaklar så när vagnen svängde så gick skakeln tillbaka som en...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: MadicDomino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka